BBQ @ mar-a-lago Palm beach Jabbeke 12/08/2023 -> inschrijven tot 04/07/23 (independence day)

Interesse in een forum meet op 12 augustus 2023??


  • Totaal aantal stemmers
    81
Hier is de bakkerij op zondag open om 5.30
En de bakkerij wat verder is tijdens de week open om 4.30
Hier beginnen ze pas hun deur open te doen om 7u, wat nog niet eens wil zeggen dat de schappen al gevuld zijn! 🙈
Alez, West-Vlaanderen heeft dan toch 1 streepje voor! 😜
 
toch wel enkele interessante vaststellingen:

@Wannez zijn echte naam is totaal niet wannes. Meer zelfs: hij heeft dezelfde voornaam als ik :eek:
@kinxton blijkt dan toch geen jamaicaanse rastafari te zijn
@Green Mamba blijkt dan toch geen fietsenmaker te zijn, (geen idee van waar ik dit in mijn hoofd had geprent)
@Lint is blijkbaar in dezelfde maand en jaar als ik geboren

en het brutoloon topic kan dus wel kloppen, want aan de auto's te zien waar zij mee zijn afgekomen, moet ik toch wel vaststellen dat BG een high standard heeft :p

en voor @Biljart moeten we precies een zoek actie opzetten, want hij was één van de eersten die bevestigd had dat hij ging komen, maar die is spoorloos van de aardbol verdwenen.

Maar in elk geval, bedankt voor de aanwezigen voor de gezellige meeting! fijn om de mens behind the avatar eens te kunnen ontmoeten :D
 
toch wel enkele interessante vaststellingen:

@Wannez zijn echte naam is totaal niet wannes. Meer zelfs: hij heeft dezelfde voornaam als ik :eek:
@kinxton blijkt dan toch geen jamaicaanse rastafari te zijn
@Green Mamba blijkt dan toch geen fietsenmaker te zijn, (geen idee van waar ik dit in mijn hoofd had geprent)
@Lint is blijkbaar in dezelfde maand en jaar als ik geboren

en het brutoloon topic kan dus wel kloppen, want aan de auto's te zien waar zij mee zijn afgekomen, moet ik toch wel vaststellen dat BG een high standard heeft :p

en voor @Biljart moeten we precies een zoek actie opzetten, want hij was één van de eersten die bevestigd had dat hij ging komen, maar die is spoorloos van de aardbol verdwenen.

Maar in elk geval, bedankt voor de aanwezigen voor de gezellige meeting! fijn om de mens behind the avatar eens te kunnen ontmoeten :D
En @TRUMP is een fantastische gastheer 👌🍻. Mijn verwachtingen werden helemaal ingelost en overtroffen.
 
En @TRUMP is een fantastische gastheer 👌🍻. Mijn verwachtingen werden helemaal ingelost en overtroffen.
Het was absoluut goed verzorgd, en heel plezant. Merci @TRUMP !!
En vergeet Trumpmama ook niet te bedanken! :love:

Rubbertjes zijn maar voor eenmalig gebruik he...
Hangt er vanaf wat ge er mee doet :unsure::unsure::unsure:

en het brutoloon topic kan dus wel kloppen, want aan de auto's te zien waar zij mee zijn afgekomen, moet ik toch wel vaststellen dat BG een high standard heeft :p
Allemaal blauwe !
 

Hier ook toch enkele vaststellingen-weetjes :

@TRUMP ik had toch wat de looks van de echte Trump verwacht zoals de haarstijl, helaas, en waar de echte Trump geen druppel alcohol zou aanraken was het de ene na de andere pint. De bbq truuk zal ik onthouden!
@Green Mamba ik was blijkbaar de eerste die aangekomen was en dacht dat hij TRUMP was gezien die met z'n vriendin op hetzelfde moment de echte TRUMP z'n oprit opreed. Oneindige babbelaar en fantastisch lieve voorbeeldige hardwerkende vader. Truffels eet ik toch wel liever samen met een lekker gerecht op restaurant!
@Wannez Maakt goeie rum punch en heeft een hilarische slappelach.
@Lint kent als geen ander details van films & muziek waar ik alleen maar jaloers op kan zijn!
@TRUMPmom nogmaals bedankt voor het goede humeur, de groenten en leuke weetjes over @TRUMP

Alleszins bedankt @TRUMP voor de organisatie van deze meeting, alles was tip-top in orde en is voor herhaling vatbaar! Altijd welkom aan de kust, al heb ik geen tuin :cry2:
 
Dus er was eigenlijk toch een vrouw aanwezig voor die wilde plannen...? :sneaky:
1691960330908.png


:unsure:
 
Terug
Bovenaan