Battlefield 6

Met die nieuwe update heb ik precies me draai nog niet gevonden. Wapens handlen precies anders dan ervoor en moet veel meer raken precies om iemand te doden

Na de eerste week van S2 niet meer aangeraakt eigenlijk. Misschien S3 eens checken. Maar de core gameplay is me veel te snel geworden sinds de S2 update dus meh
't Is inderdaad wel héél snel. Ik heb wat m'n draai gevonden met een goed wapen. Toch enkele fijne moment beleefd gisteren, mede dankzij het feit dat niemand de nieuwe map al vanbuiten kent.

Voor season 2 heb ik betaald, de eerste keer in m'n leven dat ik zoiets doe. Blijkt nu dat veel van die extra wapens en mappen niet meer beschikbaar zijn. Dikke zever.

't Is inderdaad wel héél snel. Ik heb wat m'n draai gevonden met een goed wapen. Toch enkele fijne moment beleefd gisteren, mede dankzij het feit dat niemand de nieuwe map al vanbuiten kent.

Voor season 2 heb ik betaald, de eerste keer in m'n leven dat ik zoiets doe. Blijkt nu dat veel van die extra wapens en mappen niet meer beschikbaar zijn. Dikke zever.
S1 had ik elke match rond de 40 kills en 10 deaths. S2 geraakte ik amper voorbij de 20 en ging ik zelf ook 15 keer dood, dan is mijn goesting heel snel over tbh.

Betalen voor die seizoenen doe ik echt niet

S1 had ik elke match rond de 40 kills en 10 deaths. S2 geraakte ik amper voorbij de 20 en ging ik zelf ook 15 keer dood, dan is mijn goesting heel snel over tbh.

Betalen voor die seizoenen doe ik echt niet
M'n speelstijl is ook wel helemaal anders. Ik sta altijd in de top 10, maar meestal 12 kills (de minste van de top 10) en 2 keer dood. Terwijl de rest 30-40 kills halen.

Vrijdag gekocht aan -50% en gelukkig maar. Ik vind het gewoon mijn ding niet en vooral saai en repetitief. Een veel te run and gun (op speed) Call of Duty kloon, in een BF setting. De core gameplay ligt me dus niet. De soms rommelige map design versterkt dat nog eens.
SP was ook graatmager. Graphics gingen achteruit vgl met bvb BF1. De focus ligt hier vooral op explosies en particle effects.

Zal snel opzij liggen, sneller dan BF V waar ik het nog een maand volhield.
Te bedenken dat ik +3000 uren had in BF 4. En me daar door de slechte launch heb geworsteld en het zeker de moeite nog bleek.

Gezien de player base gedaalt is van +700 000 naar minder dan 100 000, denken er mogelijks veel hetzelfde.
Maybe i'm gettin too old for this shit. :p

Laatst bewerkt:
Battlefield is al lang geen battlefield meer sinds na BF2.

Battlefield draaide toen rond tactiek, zeker met de grotere maps. natuurlijk had je ook de run en gun mappen maar zelf dan nog moest je samenwerken om een ronde te kunnen winnen. Wat de game ook goed maakte is de modding scene die er toen was. project reality , Forgotten Hope 2, BF2 Sandbox enzoverder...

BF2 was zeker niet vrij van fouten.. maar het voelde allemaal veel solieder & meer over gedacht dan nu.

Noem me maar een oude zak, maar met dat game heb ik me uren kunnen vermaken. BF6 is gewoon te snel geworden, teveel naar COD gekeken. BF6 moet ik gewoon na een uurtje afzetten omdat het allemaal veel te snel wil gaan. BF2 kon in gemakkelijk 2 a 3 uur aan een stuk doorspelen.

Wat me ook stoort is dat de voertuigen precies gemaakt zijn van karton ofzo, vroeger voelde je u machtig als je eens een tank ofzo kon bemachtigen. Nu je "spawn" je in je tank en op een hup en een klets ben je dood. Ook de heli's en jets voelen gewoon als papieren vliegers aan. Ik kon best ok vliegen in BF2. eer je nu kan draaien & je verdedigen ben je al lang dood.

"moets er even uit" :D

Ik heb vanaf de grond nochtans keiveel moeite om een jet of een heli neer te krijgen. Die hebben precies unlimited flares.

Maar that said is het nog steeds veel te snel. Moesten ze dat gliden er uithalen, zou al een beetje schelen

Vorige week was er een update waar de wapenmechanics ook veranderd zijn.
Nu kan ik gewoon mijn draai niet meer vinden, heb al redelijk wat wapens geprobeerd die mij anders wel goed lagen,maar tot nu toe met weinig succes.

Tot op het punt dat ik mijn zin begin te verliezen.Wat best jammer is want speelde het wel graag ☹️.

Na 7 dagen de game uninstalled. Escalation leek beter dan CQ, maar shame shit eigenlijk. Rush is compleet gek, je spawn wordt van alle kanten bestookt. Kleine modes, same shit.
TTK in combo met netcode en trage servers is gewoon een ramp. Dat is de hoofdreden van falen voor mij.
De matchmaker gooit dan ook nog veel spelers met grote latency verschillen bij elkaar waardoor je soms lijkt dood te gaan in 1 sec terwijl dat in de shooting range 3 sec zou zijn. Desync, latency problemen all over.

Apex Legends heeft dat ook soms met zijn +-20 hz tickrate servers, maar hier is het nog erger. Omdat alle maximum 64 spelers dicht op elkaar constant in choas zitten.

S4 die 21 juli komt met een Wake Island remake en andere grote watermap zoals Paracel Storm(BF4), kan me al geen hol meer schelen, niets van deze game. Batllefield is compleet dood voor mij, en het begon met BF V (persoonlijk). BF1 en 3 heb ik geskipped indertijd, maar bleken geen slechte games.
BF 1 tem 4 (en alles tussenin) waren nog de echte BF's.

BF2 was voor mij de zeer aangename kennismaking. Van Dice Zweden dus, die nu Embark studios is.

Laatst bewerkt:
Na 7 dagen de game uninstalled. Escalation leek beter dan CQ, maar shame shit eigenlijk. Rush is compleet gek, je spawn wordt van alle kanten bestookt. Kleine modes, same shit.
TTK in combo met netcode en trage servers is gewoon een ramp. Dat is de hoofdreden van falen voor mij.
De matchmaker gooit dan ook nog veel spelers met grote latency verschillen bij elkaar waardoor je soms lijkt dood te gaan in 1 sec terwijl dat in de shooting range 3 sec zou zijn. Desync, latency problemen all over.

Apex Legends heeft dat ook soms met zijn +-20 hz tickrate servers, maar hier is het nog erger. Omdat alle maximum 64 spelers dicht op elkaar constant in choas zitten.

S4 die 21 juli komt met een Wake Island remake en andere grote watermap zoals Paracel Storm(BF4), kan me al geen hol meer schelen, niets van deze game. Batllefield is compleet dood voor mij, en het begon met BF V (persoonlijk). BF1 en 3 heb ik geskipped indertijd, maar bleken geen slechte games.
BF 1 tem 4 (en alles tussenin) waren nog de echte BF's.

BF2 was voor mij de zeer aangename kennismaking. Van Dice Zweden dus, die nu Embark studios is.
BF1 was echt dé Battlefield voor mij. Die game had echt alles. De graphics, de gameplay, de UI, het geluid, de soundtrack, de maps. Perfection.

Qua modernere Battlefields heb ik me enorm geamuseerd met BF3. Maar deze doet zo zijn best om geen Call of Duty te zijn dat het bijna wel zo is :unsure:

Idem hier, BF1 blijft voor mij de top BF-ervaring. Quasi alles zat voor mij juist in die game + die uitbreidingen waren dan ook nog iedere keer giga cool gedaan.

BF6 had mij bij launch wel mee, maar is mij verloren omdat ze maar bleven de core mechanics veranderen. Na iedere update bleek ik plots niet meer te kunnen mikken en voelde het constant aan als terug vanaf 0 mogen beginnen. Na S1 nog kort 2 geprobeerd, mij te zwaar geënerveerd en dan de hele boel verwijderd.

BF1 was en is nog steeds een zalige game. BF2/3/4 in het verleden heb ik ook kapot gespeeld. Ik moet zeggen dat ik voor de launch van BF6 nog 100u gelogd heb op BF2042 en na de triestige launch eigenlijk een heel toffe game geworden is.

BF6 heb ik laten varen na start S2, zo ontgoocheld in deze game na de BETA die heel veel verwachtingen had geschept. Echt spijt dat ik het spel uberhaupt gekocht heb. Het BF gevoel is gewoon dood.

BF1 was en is nog steeds een zalige game. BF2/3/4 in het verleden heb ik ook kapot gespeeld. Ik moet zeggen dat ik voor de launch van BF6 nog 100u gelogd heb op BF2042 en na de triestige launch eigenlijk een heel toffe game geworden is.

BF6 heb ik laten varen na start S2, zo ontgoocheld in deze game na de BETA die heel veel verwachtingen had geschept. Echt spijt dat ik het spel uberhaupt gekocht heb. Het BF gevoel is gewoon dood.
Ik heb mij ook nog wel geamuseerd op BF6 een tijdje, nu door omstandigehden heel weinig gespeeld.

Ik vond het prima maar ik vond het wel wat irritant dat deel van de game het gebruiken van alle wapens is, het unlocken van andere wapens door het een of het ander te gebruiken... Maar 90% van de wapens is zwaar inferieur aan een of andere laser van het moment. Dat was in BF3/4/5/... ook wel het geval maar niet zoals dit. Of SMGs waar je plots waanzinnig door gepakt wordt van lange afstand. Domme nieuwe maps terwijl ze een arsenaal aan TOP maps hebben...

Teams waren ook vaak zeer imba.

Terug
Bovenaan