Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na de update zijn mijn kills bijna gedeeld door 2 en mijn deaths x2. Echt gekMet die nieuwe update heb ik precies me draai nog niet gevonden. Wapens handlen precies anders dan ervoor en moet veel meer raken precies om iemand te doden
Na de eerste week van S2 niet meer aangeraakt eigenlijk. Misschien S3 eens checken. Maar de core gameplay is me veel te snel geworden sinds de S2 update dus mehIemand die deze nog speelt? Gisteren season 3 eens opgestart. Was wel plezant.
't Is inderdaad wel héél snel. Ik heb wat m'n draai gevonden met een goed wapen. Toch enkele fijne moment beleefd gisteren, mede dankzij het feit dat niemand de nieuwe map al vanbuiten kent.Na de eerste week van S2 niet meer aangeraakt eigenlijk. Misschien S3 eens checken. Maar de core gameplay is me veel te snel geworden sinds de S2 update dus meh
S1 had ik elke match rond de 40 kills en 10 deaths. S2 geraakte ik amper voorbij de 20 en ging ik zelf ook 15 keer dood, dan is mijn goesting heel snel over tbh.'t Is inderdaad wel héél snel. Ik heb wat m'n draai gevonden met een goed wapen. Toch enkele fijne moment beleefd gisteren, mede dankzij het feit dat niemand de nieuwe map al vanbuiten kent.
Voor season 2 heb ik betaald, de eerste keer in m'n leven dat ik zoiets doe. Blijkt nu dat veel van die extra wapens en mappen niet meer beschikbaar zijn. Dikke zever.
M'n speelstijl is ook wel helemaal anders. Ik sta altijd in de top 10, maar meestal 12 kills (de minste van de top 10) en 2 keer dood. Terwijl de rest 30-40 kills halen.S1 had ik elke match rond de 40 kills en 10 deaths. S2 geraakte ik amper voorbij de 20 en ging ik zelf ook 15 keer dood, dan is mijn goesting heel snel over tbh.
Betalen voor die seizoenen doe ik echt niet
Zo goed als dagelijks.Iemand die deze nog speelt? Gisteren season 3 eens opgestart. Was wel plezant.

.BF1 was echt dé Battlefield voor mij. Die game had echt alles. De graphics, de gameplay, de UI, het geluid, de soundtrack, de maps. Perfection.Na 7 dagen de game uninstalled. Escalation leek beter dan CQ, maar shame shit eigenlijk. Rush is compleet gek, je spawn wordt van alle kanten bestookt. Kleine modes, same shit.
TTK in combo met netcode en trage servers is gewoon een ramp. Dat is de hoofdreden van falen voor mij.
De matchmaker gooit dan ook nog veel spelers met grote latency verschillen bij elkaar waardoor je soms lijkt dood te gaan in 1 sec terwijl dat in de shooting range 3 sec zou zijn. Desync, latency problemen all over.
Apex Legends heeft dat ook soms met zijn +-20 hz tickrate servers, maar hier is het nog erger. Omdat alle maximum 64 spelers dicht op elkaar constant in choas zitten.
S4 die 21 juli komt met een Wake Island remake en andere grote watermap zoals Paracel Storm(BF4), kan me al geen hol meer schelen, niets van deze game. Batllefield is compleet dood voor mij, en het begon met BF V (persoonlijk). BF1 en 3 heb ik geskipped indertijd, maar bleken geen slechte games.
BF 1 tem 4 (en alles tussenin) waren nog de echte BF's.
BF2 was voor mij de zeer aangename kennismaking. Van Dice Zweden dus, die nu Embark studios is.

Ik heb mij ook nog wel geamuseerd op BF6 een tijdje, nu door omstandigehden heel weinig gespeeld.BF1 was en is nog steeds een zalige game. BF2/3/4 in het verleden heb ik ook kapot gespeeld. Ik moet zeggen dat ik voor de launch van BF6 nog 100u gelogd heb op BF2042 en na de triestige launch eigenlijk een heel toffe game geworden is.
BF6 heb ik laten varen na start S2, zo ontgoocheld in deze game na de BETA die heel veel verwachtingen had geschept. Echt spijt dat ik het spel uberhaupt gekocht heb. Het BF gevoel is gewoon dood.