Battlefield 6

Is de campagne de moeite? En valt er XP te verdienen met de campagne?
K vind dat die nog redelijk meevalt hoor, zeker in vergelijking met andere BF-campaigns.
Deze heeft toch een paar coole stukken.

Geen XP mee te verdienen, wel paar emblems en dergelijke voor in de MP.

Ugh, wat een dwaze update. Heel het REDSEC is nu geïntegreerd in de normale experience, zelfs kruising in de challenges. Ik had veel liever gehad dat ze die zaken zoveel mogelijk gesplitst houden, ik heb betaald om BF expierence te spelen - geen CoD achtige BR game.

De nieuwe map is ook teleurstellend. Ik hoop echt dat ze in de toekomst nog het licht zien en enkele klassiekers overbrengen naar BF6.

Ugh, wat een dwaze update. Heel het REDSEC is nu geïntegreerd in de normale experience, zelfs kruising in de challenges. Ik had veel liever gehad dat ze die zaken zoveel mogelijk gesplitst houden, ik heb betaald om BF expierence te spelen - geen CoD achtige BR game.

De nieuwe map is ook teleurstellend.
idem, vind ik ook. De battle royale hype is voor mij al lang gepasseerd.
De enige challenges dat nu nog xp geven zijn de daily's volgens mij (tenzij ik het mis heb).

En waarschijnlijk zitten er in de battlepass wel XP's of boosts (heb de pass nog niet bekeken)

De nieuwe map is ook teleurstellend. Ik hoop echt dat ze in de toekomst nog het licht zien en enkele klassiekers overbrengen naar BF6.
Je kan challenges rerollen als er dingen bij zijn die je niet wilt doen

Ze moeten bij DICE eens leren hoe ze de zon moeten afzetten. Nog altijd slechte belichting. Spelers zijn ook zeeerrr sweaty. Haal amper 1:1 KD ratio.

Ben ook nog altijd ant zoeken naar ideale muis/sensitivity settings. Wat is jullie dpi en ingame muis sensititivty?

Ben er an ant denken om bf2042 op te starten en zien hoe geveoligheid daar stond.

ik blijf keislecht in het spel, maar blijf het wel ok vinden. Is goed om zo een uurtje te spelen en dan weer iets anders te doen
Wel geen idee welk wapen het beste is als engineer, soms ben ik dood terwijl ik als eerste heb geschoten lol

ik blijf keislecht in het spel, maar blijf het wel ok vinden. Is goed om zo een uurtje te spelen en dan weer iets anders te doen
Wel geen idee welk wapen het beste is als engineer, soms ben ik dood terwijl ik als eerste heb geschoten lol
Idem en andere keren ben ik precies onoverwinnelijk. Doet me denken aan fifa waarin de ene keer alles lukt en je de andere keer 30x op de paal schiet.

2, ik bak er ook voorlopig niks van heb altijd cod gespeeld. Maar oefening baart kunst zeker blijven volhouden. Ik zie soms niet van waar ik overal beschoten ben geweest als ik dood ga.

Dan speel je toch gewoon die BR mode niet? Ik vind het wel knap dat ze dat zomaar aanbieden als nieuw deel van de game, je bent toch niet verplicht om dat te spelen?

Dan speel je toch gewoon die BR mode niet? Ik vind het wel knap dat ze dat zomaar aanbieden als nieuw deel van de game, je bent toch niet verplicht om dat te spelen?
Het is niet uit de goedheid van hun hart dat ze dat gratis aanbieden hoor. Is gewoon om extra spelers te lokken.
Mij stoort het ook niet. Gewoon wegklikken en niet spelen.

Op reddit zie je ook niets anders dan mensen zagen op het spel terwijl ze sinds launch al 50 uur gespeeld hebben.

Op reddit zie je ook niets anders dan mensen zagen op het spel terwijl ze sinds launch al 50 uur gespeeld hebben.
Op fb krijg ik tegenwoordig ook vaak van die posts te zien. “Why streamer x says he quits bf6”

Ja goed voor hem, ik amuseer mij er mij dus laat mij gerust.

Die online trophy’s zijn wel echt bijna onmogelijk soms. Als ik dan op youtube kijk zijn ze bijna allemaal met bots gefarmed wat nu niet meer werkt blijkbaar.
Maar is geen prioriteit ook.

Op fb krijg ik tegenwoordig ook vaak van die posts te zien. “Why streamer x says he quits bf6”

Ja goed voor hem, ik amuseer mij er mij dus laat mij gerust.

Die online trophy’s zijn wel echt bijna onmogelijk soms. Als ik dan op youtube kijk zijn ze bijna allemaal met bots gefarmed wat nu niet meer werkt blijkbaar.
Maar is geen prioriteit ook.

Streamers en influencers zijn de nieuwe rotte appels in de maatschappij. Dat die battle royal willen spelen is allemaal goed en wel, er is keuze genoeg. Er zijn genoeg mensen die dat niet willen spelen en de setup van BF6 ideaal vinden. Nu nog zelf te hosten servers en we zijn er :).

Voor de nieuwkomers in BF: begin met Conquest te spelen en ga voor een meer ondersteunende rol (support). Blijf op afstand en probeer niet zoals in COD run "n gun te spelen. Neem je tijd, gebruik je gadgets en focus vooral op de objectives ipv K/D.

Bij Breakthrough/Rush/.. heb je nogal snel een overdosis aan enemies voor je waardoor je geen overzicht meer hebt en je er nogal snel verloren bij gaat lopen (en constant gaat gekilled worden).

Gisteren werd social media weer volgeknald met artikelen die beweerden dat de nieuwe map "de slechtste ooit" was. Geen idee waar die gasten mee bezig zijn, gisteren paar rondjes conquest gespeeld op die map, en da's een solide, goede map. Paar coole situaties gehad waarbij ik over die heuvels ga en plots een giga flank kon doen. Idem met BR: is mijn ding niet en daardoor ga ik het gewoon niet spelen. Betekent dan ook niet dat ik het volledig ga afbreken omdat het mijn smaak niet is. Ik kan nog altijd gewoon conquest/breakthrough spelen en ben daar tevreden mee. Begin mij echt meer en meer te ergeren aan social media die direct met extremen smijt om toch maar zoveel mogelijk clicks te verzamelen.

Ik ben zo slecht man als ik twee kills haal ist veel lol
Idem. Zeker in BR, plots dood en weet niet van waar. Ook niets van replay natuurlijk. En als ik dan eens f2f voor vijand sta heb ik tien kogels nodig en zij precies maar 3.

Ook lastig werken met die map.

En toch ook wel wat bugs, door de grond vallen in bepaalde huisjes enzo.

Had een challenge met smg, 10 kills maken. Speelt wel vlot die smg, elke match +20 kills ermee gehaald (Conquest).

Ook de 30 kills met assault terwijl de adrenaline bezig was is daarmee gelukt.

Lang geleden dat ik zo plezier heb gehad aan een MP, moet ook van een BF game geweest zijn.

Speelt vlot, goeie graphics. In sommige wapens zit een leercurve. Conquest en Breakthrough zijn mijn favorieten.
Nu beetje aan het oefenen met de sniper klasse.

Ik speel bijna uitsluitend als support met 1 van de beginnerwapens. Waar ik in begin niets raakte lukt dat altijd beter en beter. De muis wat naar beneden trekken met schieten en niet de knop ingedrukt houden helpt wel.

Ben level 40, in tijden net zoals Jonas niet zoveel fun meer gehad als deze. Hopelijk houden ze funny skins for BR en blijft de base game zoals is met hier en daar wat tweaks.

Terug
Bovenaan