Tinufiel
Well-known member
Gisteren was er godbetert ene die mij probeerde te reviven door een med-pack te smijten…![]()
Het is de gedachte die telt hé.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren was er godbetert ene die mij probeerde te reviven door een med-pack te smijten…![]()

Idd, ik moet zelf lopen om al eerste er zijn, veel mensen reviven iemandIk speel vooral Breaktrough en over het algemeen wordt er toch veel gerevived tbh
Ik heb toch al veel wedstrijden gehad waarin iedereen wist wat zijn taak was en niet rondliep als een zot.Uiteindelijk te hectisch voor mij. Geen teamplay, iedereen loopt rond als ne zot om zich te laten afknallen. Geen revives, geen ondertsteuning, te veel snipers die geen points willen cappen en niemand volgt orders.
Ben nét op tijd voor de Steam refund.![]()
Als aanvallend team is het een must. Als verdedigend team (zonder levens) valt het wel op dat er weining gerevived wordt.Ik speel vooral Breaktrough en over het algemeen wordt er toch veel gerevived tbh
Idd speelt lekker, echt tevreden van deze BFIk speel vooral escalation & conquest en moet toch zeggen dat het fijn wegspeelt. De kleine mappen zijn wat minder mijn ding, maar de middel en grote zijn wel plezant.
Ik speel vooral Breaktrough en over het algemeen wordt er toch veel gerevived tbh
Die smoke grenades kunnen echt het verschil maken in Breakthrough. Ook al paar keer gehad dat je als attacker muurvast loopt op de defenders, 2 smokes smijt en plots de hele linie openbreekt.Wees deel van de oplossing dan:
Gisteren in breakthrough iedereen stierf als vliegen. Support genomen en als een zot protective cover beginnen spammen, smoke en supply spammen, reviven en zo toch de match kunnen omdraaien en veel xp verdiend. Gaf echt veel voldoening!

Mij is het gelukt in de eerste missie op die bouwwerf.In de campagne 3 enemies killen met een granaat will ma ni lukken, iemand tips? Heb al veel youtub gekeken ma lukt me niet.
Ja op YouTube istvook altijd daar. Klote bij mij en is een bug dat sommige trophies ma poppen na dat de game weer opnieuw is opgestart dus ik weet nooit oftewel direct gelukt is echt beuMij is het gelukt in de eerste missie op die bouwwerf.
Vrij snel nog.
Heb het moeilijker met sommige online trophys.
Is de campagne de moeite? En valt er XP te verdienen met de campagne?In de campagne 3 enemies killen met een granaat will ma ni lukken, iemand tips? Heb al veel youtub gekeken ma lukt me niet.
Nee, en nee is echt ni de moeite, ik ga daar wel graag eens door omdat ik ni veel bf gespeeld heb int verleden. En zo die controls wa onder de knie wil krijgen. Duurt zmper kleine 5 u, loop van punt a naar b ... wel mooie gfx moet ik zeggen.Is de campagne de moeite? En valt er XP te verdienen met de campagne?
Is me eindelijk gelukt, alle story trophies heb ik nu.Mij is het gelukt in de eerste missie op die bouwwerf.
Vrij snel nog.
Heb het moeilijker met sommige online trophys.
Gisteren gespeeld.Die nieuwe map, wtf is dat. Ge ziet niets door de zon, geen cover, snipers en tanks everywhere.