Heb je ook maps kwa grote van cod niet die mini maps voor alle duidelijkheid. Cod kotsbeu maar bf was altijd zo groots voor mij bf 1 en 5 wel even gespeeld. En ik speel wel meestal alleen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je ook maps kwa grote van cod niet die mini maps voor alle duidelijkheid. Cod kotsbeu maar bf was altijd zo groots voor mij bf 1 en 5 wel even gespeeld. En ik speel wel meestal alleen.
Ja als je van cod komt.. Ben je wel wat gewoonEr zijn inderdaad ook kleine maps. Vind die zelfs niet slecht, al kunnen die wel eens heel hectisch zijn.
Uw zinsbouw kan iig wel beter. Voor de rest tja het is crossplay voor iets.. En die PC cheaters hopelijk worden ze snel gebanned...Gaat over crossplay enkel tussen consoles jongen.
Als je dan toch zo'n nutteloze comments wilt plaatsen, zorg dan dat je zelf ook zonder fouten en correcte zinnen schrijft ...Uw zinsbouw kan iig wel beter. Voor de rest tja het is crossplay voor iets.. En die PC cheaters hopelijk worden ze snel gebanned...
Als je dan toch zo'n nutteloze comments wilt plaatsen, zorg dan dat je zelf ook zonder fouten en correcte zinnen schrijft ...
Zijn de problemen met de queue ondertussen opgelost?
Fair enough, 't was niet slecht bedoeld en kwam misschien harder binnen dan bedoeld!Wow, nutteloze reacties — en dat van een redacteur, nog wel... Wat is dan eigenlijk het nut van een forum voor jou?
Wat mijn spelfouten betreft: ik zal dan maar eens mijn ChatGPT moeten opzetten, zeker?
Zijn de problemen met de wachtrij inmiddels opgelost?
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gemerkt dat er überhaupt queue problemen waren in BF6...
Enfin, ik heb best wel plezier met BF6 en nee, het zijn geen bots waar ik tegen speel.

Fair enough, 't was niet slecht bedoeld en kwam misschien harder binnen dan bedoeld!
Typ maar hoe je wilt. Het was gewoon nergens voor nodig om zo op de man te spelen, we zullen nu on topic blijven.
Zal Battlefield 6 wel eens kopen als 'ie gedaald is in prijs en dan vooral voor de campaign.
Battlefield draait idd vooral om de multi, I know zeBattlefield kopen voor de campaign is echt geen goed idee. Campaign is soms een bijverschijnsel maar BF is en MP game. Raar voor een redacteur om dat neit te weten. Ik wil niet "op de man spelen" maar het is gewoon een erg rare comment.
CoD is een SP game dat MP gemaakt is doorheen de jaren. BF is een MP game dat SP gemaakt is "soms". Wereld van verschil tussen beide games ook. Vind het wat fout dat beide games precies concurrenten van elkaar zijn.
Er werd veel neergekeken op CoD in't begin trouwens omwille van de simpelere mechanics en de tactische aspecten van BF die beter zijn maar CoD heeft zijn type gameplay toch ook wel veel beter gemaakt ondertussen. Onvergelijkbaar als game met BF imho, dat stoorde me ook in de trailer dat ze alweer de confrontatie opzochten.
Ik heb trouwens nergens een vergelijking met CoD gemaakt.Jesus... ik vroeg me al af hoe zoveel spelers al zo hoog gelevelled waren in multiplay.
Ik weet wel dat velen heel wat uren spelen maar gisteren gehoord van collega's op mijn werk dat je via portal een game kan hosten met bots en toch full xp reward krijgen. (voorlopig toch).
Net eens getest en inderdaad, dat is zo...
Er zijn zelfs xp farms waar ze alle tegenstanders voor je neus laten spawnen om ze aan de lopende band af te knallen.
Hoe lame is me dat man dat je zo kan levellen om daarna tegen andere spelers te spelen.
waarom koop je dan niet gewoon een game pc? geen aanval hoor, maar een ps5 lijkt me alleen interessant om in de zetel te gamenEn euh je kan ook gewoon een muis en keyboard in een PS5 steken hoor net zoals Xbox.. Zo speel ik toch en het word tijd dat alle shooters dit zouden ondersteunen.