Het was een key voor XBOX (werkt perfect)Ja zelfde vraag hier. Want qua keys is het max 5€ goedkoper of zoiets. De tijd van cheap keys zijn gedaan. Denk niet dat je met zo'n account veel kan doen als je al een Steam account hebt??
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het was een key voor XBOX (werkt perfect)Ja zelfde vraag hier. Want qua keys is het max 5€ goedkoper of zoiets. De tijd van cheap keys zijn gedaan. Denk niet dat je met zo'n account veel kan doen als je al een Steam account hebt??
Ja zelfde vraag hier. Want qua keys is het max 5€ goedkoper of zoiets. De tijd van cheap keys zijn gedaan. Denk niet dat je met zo'n account veel kan doen als je al een Steam account hebt??

Bij mijn weten is er al lang geen officiële companion app meer voor BFBestaat er eencompanion app of site om loadouts te wijzigen en unlocks te raadplegen zonder in game te zitten?
Dit bestond dacht ik voor BF3/ BF4.
Is eerste online FPS die ik heb aangekocht sinds BF1 :/
![]()
Koop Battlefield 6 - Xbox Series X|S
Koop Battlefield 6 - Xbox Series X|S Goedkoper op Instant Gaming, de plek om je games voor de beste prijs te kopen en meteen geleverd te krijgen!www.instant-gaming.com
€56 voor de Xbox versie, toch niet slecht

Wie speelt er nu Battlefield op een Xbox?![]()
Ik, al jaren een xbox one. En de zoon heeft een series s. Met Gamepass is (was?) dat ideaal om redelijk wat games te kunnen spelen voor een schappelijke prijs.Wie speelt er nu Battlefield op een Xbox?![]()
Ik, al jaren een xbox one. En de zoon heeft een series s. Met Gamepass is (was?) dat ideaal om redelijk wat games te kunnen spelen voor een schappelijke prijs.
.Mijn jaarabonnement loopt nu binnenkort af, daar had ik vorig jaar in totaal 87 euro voor betaald bij cdkeys (game pass core en dan 1 maand ultimate voor conversie). Aangezien je toch een abonnement nodig hebt voor online multiplayer, vind ik dat nog schappelijk (zeker aangezien er dus 2 consoles gebruik van maken).Daarom heb ik de series S ooit gekocht, het was een goed platform. Maar aan 30 euro per maand koop ik liever af en toe een spel.
Mijn zoon heeft bvb, net zoals ikzelf een switch 2, die vallen er al buiten. Dan nu BF6, ook niets met game pass. Enige die jaar was indiana jones (heb ik via gamepass gespeeld) en nu silksong, maar die laatste heb ik met een glimlach gekocht. Is goedkoper dan een maand gamepass ultimate.
Grootste fout van die klotefirma dat EA is. Geen crossplay tussen consoles enkel. Zo tegen bots spelen trekt op niks. Vele weten zelf niet dat ze tegen bots bezig zijn. Pc spelers vr al die Cheaters natuurlijk te vermijden en de m/k input dat je niet kan winnen.
Gaat over crossplay enkel tussen consoles jongen.Vanwaar insinueert jij deze info? BF6 heeft crossplay tussen de verschillende platformen en je kunt het ook gewoon afzetten.. En euh je kan ook gewoon een muis en keyboard in een PS5 steken hoor net zoals Xbox.. Zo speel ik toch en het word tijd dat alle shooters dit zouden ondersteunen. En je ziet wel degelijk als er bots in de game zitten hoor, dat je dat niet weet moet je blind zijn of niet kunnen lezen...
Als ge iets zegt, doe het dan wel goed ipv hersenloos dingen vertellen waar er niets van waar is.. Maar bon.