Battlefield 6

Gisteren een aantal uurtjes gespeeld en toch ook wel heel enthousiast .
Zijn wel een aantal dingen die me storen, maar goed, dat is er in elke game wel.
- Maps zijn wat aan de kleine kant vind ik. Vermoed ook wel dat de kleinste maps in de beta zitten, maar goed, ik mis de open ruimte wel
- Shotgun moeten echt generfed worden, die dingen zijn zo OP.
- Destruction is iets te veel 0/100, ofwel is het gebouw heel, ofwel kapot, ik mis wel wat stadia ertussen
- TTK/Hit registration mag nog wel aan wat gedaan worden, want dat voelt met moment niet wat het moet zijn

Als ik BF6 opstart in firing range, dan kijkt mijn char enkel naar de grond. Geen mogelijkheid om naar boven te kijken.

Als ik een controller aan de Pc hang kan ik wel kijken. Maar als ik de stick loslaat gaat hij terug naar boven. Met ADS blijft hij wel staan.

Met muis (verschillende) kan ik niet kijken, meerdere keyboards eraan gehangen, ook niks.

Als ik BF6 opstart in firing range, dan kijkt mijn char enkel naar de grond. Geen mogelijkheid om naar boven te kijken.

Als ik een controller aan de Pc hang kan ik wel kijken. Maar als ik de stick loslaat gaat hij terug naar boven. Met ADS blijft hij wel staan.

Met muis (verschillende) kan ik niet kijken, meerdere keyboards eraan gehangen, ook niks.
op PS?

Je kan een code krijgen door 30 minuten BF6 op twitch te kijken, of er zijn ook codes te koop op key sites voor 50 cent.

Je kan een code krijgen door 30 minuten BF6 op twitch te kijken, of er zijn ook codes te koop op key sites voor 50 cent.

Wel 37 accounts linken, maar ben 75% in het verkrijgen van een code.

En gelukt. Toch curieus waarom het op de oude PC wel gaat en op de nieuwe ik alleen mijn voeten zie…

*edit*

Het lag aan mijn simucube pedalen voor de race sim. Als ik die uittrok was het richten normaal.

Laatst bewerkt:
Heb er nog eentje extra voor wie wilt.

DOcWeRT.png

Oh en compass is niet bij default enabled.. kan je in de opties bij HUD aanzetten.
"There's a sniper to your west" ...errrrrr sure ...Waar is west?

Gisteren de beta proberen joinen. Twitch aan EA account gekoppeld, dat ging vlot. Maar dan zeker een uur mijn GSM op Twitch gezet (speciaal de app eerst gedownload) maar dat wou geen key geven. Uiteindelijk op mijn PC een half uur gekeken en zo toch gekregen. Nadien de stream wan Shroud op gezet en mijn PC automatisch laten afsluiten na 4 uur en gaan pitten, voor de rest van de unlocks. Ik ben benieuwd.

Eerste bevindingen toch positief.

- game voelt nu al vrij balanced aan, je hebt wel het gevoel dat je een fair shot hebt in battles
- voertuigen niet OP maar toch sterk genoeg om verschil te maken
- de close combat maps zijn nice en mooi gemaakt
- destruction is zalig en toch een serieuze stap vooruit ten opzichte van de vorige BF's
- mechanics/sound etc. voelen allemaal goed aan
- voertuigen die niet (altijd) meer auto repairen
- het spawen in conquest lijkt ook op betere plaatsen te gebeuren, niet meer midden in de fights zoals in BF2042 wel vaak voorviel
- team lijkt ook echt meer moeite te doen om te reviven

Minpuntjes:
- Snipers lijken meer impact te hebben in close combat dan vanop afstand.
- Die ene map is een sniper fest, zou best een limiet op mogen staan per team
- Nog wat bugs (bv zwevende objecten nadat iets ingestort is), maar eigenlijk niks game breaking gehad (behalve 1 keer door de map gewarpt)
- Niemand lijkt ammo crates bij zich te hebben?

Terug
Bovenaan