Zal idd wel bollen. Ik heb hem getest op ps5 performance mode en speelde enorm vlot. Zal op pc ook wel goed draaien dan.
Als hem op de base PS5 met keyboard en muis te spelen is, is het ook goed. Hangt aan dezelfde 4k60Hz monitor.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal idd wel bollen. Ik heb hem getest op ps5 performance mode en speelde enorm vlot. Zal op pc ook wel goed draaien dan.
Als hem op de base PS5 met keyboard en muis te spelen is, is het ook goed. Hangt aan dezelfde 4k60Hz monitor.
BF1942 met Forgotten Hope mod, Eve of Destruction, BF Pirates en BF2 met Project Reality mod waren voor mij de hoogtepunten.
Na BFBC2 ben ik gestopt met de reeks en geswitched naar Arma2.
Project Reality kan je gratis, als stand-alone, spelen voor wie nog eens wat BF2 mét tactical gameplay wil opsnuiven: https://www.realitymod.com/

Jammer genoeg is online de hype al terug door het dak aan gaan. Ongelofelijk na wat ze met deze reeks uitgestoken hebben bij recente edities. Mensen leren echt niet. Deze ziet er wel weer goed uit maar met EA is het altijd afwachten wat het gaat worden. 0 vertrouwen in die studio. Ze hebben al zoveel reeksen kapot gemaakt.
Als je BF2 mechanics wilt, vergeet het maar zou ik zeggen ... al niet meer aan de orde sinds BF3.
De recoil en spread van BF3 4 wapens is ook minder in BF6 lees ik, maar voor de volgende beta zouden ze er wat toegevoegd hebben.
BF1 2 fans willen een tragere tactische game. BF3 en 4 fans willen hun stijl, wat sneller... maar recoil, bullet spread op afstand en bullet travel.
Gun customisation om dit te tunen.
BF V fans willen halve laser guns, je raakt objecten waar je crosshair op staat ... en slide movement, dat vinden zij dan de beste gunplay.
Voor een groot publiek zal het nooit te traag of tactisch zijn, en of met veel recoil gun control. Of t'is een tactical SIM als Arma etc of een mod.
Hopelijk vinden ze de gulden middenweg zoals in bvb BF2 3 4, en is het geen laser gun spektakel met zeer of te snelle time to kill.
Voor Portal is er wel meer hoop nu. M'n doelt op custom maps en content, hoofdzakelijk maps denk ik. Dus wie weet ooit een BF2 stijl mini mod
ofzo. De devs hopen daar de betere mapper en content creators in het oog te houden en misschien zelfs een job te geven. afijn dat valt ferm af et wachten natuurlijk. De base game moet goed zijn. Als die goed zit kan m'n makkelijk jaren add-ons, extra's en support leveren.
Zelf vooral BF2 en 4 gespeeld. Het wat trager en veelzijdiger BF2 was een leuke afwisseling voor me, na jaren fast paced arena shooters.
BF3 ook geskipped indertijd omdat ik dacht dat het teveel COD ging zijn. Maar dat was het niet omwille de classes, vehicles, en conquest en rush etc. Vanaf jaar 2 was BF4 ook top. 3000+ uren gespeeld.
Had het ook net gezien toevallig.Je kan ondertussen al preloaden.
Secureboat gwn aanzetten in je bios?Had het ook net gezien toevallig.
Heb eerst op linux geprobeerd, maar bij het opstarten zegt hij dat proton en wine niet supported zijn. Geen verassing.
Ik doe het zelfde op Windows, en bij het starten zegt hij "SecureBoot is not enabled".
![]()
Dusja, als ge een dualboot hebt kunt ge het spel niet spelen blijkbaar
Gene BF6 voor mij dan I guess.
Had het ook net gezien toevallig.
Heb eerst op linux geprobeerd, maar bij het opstarten zegt hij dat proton en wine niet supported zijn. Geen verassing.
Ik doe het zelfde op Windows, en bij het starten zegt hij "SecureBoot is not enabled".
![]()
Dusja, als ge een dualboot hebt kunt ge het spel niet spelen blijkbaar
Gene BF6 voor mij dan I guess.
in de console perfoverlay.drawfps 1Queue 33800
1u en 30 min gewacht maar eindelijk in het menu geraakt. Hier en daar wat zaken kunnen instellen.
Iemand al gevonden hoe je je fps kan zien of moet ik MSI Afterburner gebruiken?

Secure boot (wat meestal af staat bij dual boot) en TPM2.0 zijn vereist om te kunnen spelen.Met dual boot werkt het niet?
Ik heb een dual boot (2x win 11 op 2 aparte SSD’s). Eentje met dingle 4k monitor en eentje met triple 1440p monitor waar ik niks aan wil wijzigen.
Zou zonde zijn als het niet werkt.