Ik heb alleszins enkel goeie ervaring. 1440p medium (post processing low) en ik haal ca 45-48 fps met een RX580.
Ik heb trouwens nog wat games gespeeld tijdens het testweekend en ik ben wel verkocht. Ik vind het een goeie Battlefield game. Ik heb 1 tornado meegemaakt op een zonne-energie farm en ja... ik moest er wel in lopen met mijn wingsuit

Die wingsuit vind ik algemeen heel handig om maps vlot te kunnen doorkruisen. Want op de nieuwe maps is het echt wel een nadeel in het begin dat je zeer ver van de actie spawnt. Ik zat nog eens op die map met die dokken en boten gisteren, en het was anderhalve kilometer lopen toen ik per ongeluk aan onze spawn respawnde.
Ik heb ook eens die gametype geprobeerd waar je als 1942 soldaat tegen 2042 soldaten vecht. Eigenlijk echt wel plezant. Je gaat elke minuut dood maar ik heb de indruk dat wapens harde raken. Ik kreeg met 3 bazooka schoten een tank neer wat ik niet verwacht had.
Ik heb ook een map of 2 op Portal gespeeld en de mapgrootte van vroeger vind ik misschien toch wel aangenamer. Je kan te voet nog je mannetje staan.