Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb geen xbox maar dat is via EA play.Xbox series x gekocht maar waar kan je die trial downloaden?
Ik heb deze kaart : https://www.asus.com/Motherboards-Components/Graphics-Cards/Turbo/TURBO-GTX1060-6G/Ik heb de eerste 2 opties op med staan, de rest op low. Ook geen idee waarom het zo hapert bij u dan :/.
Welke 1060 kaart heb je juist?
Gaat ook alleen in gamepass zitten als je de duurdere variant neemt met EA play of die origin abo? Geen idee hoe het noemt.Kan het niet vinden via die game pass.
Gedaan nochtans die ultimate
SMG is de PP een goede keuze, AR is M5A1 een keuze voor short/mid rangen en de AK een goede keuze voor mid/long. DMR's is de SVK nog altijd top. LMG/snipers geen idee.Straks ook eens aan beginnen op ps5.
Zal eerst nog wat uitzoeken zijn naar de juiste settings zoals in elke bf.
Iemand wat tips welke wapens wat degelijk zijn?

Idd ik doe het zoveel mogelijk, maar in conquest word dat niet veel gedaan, eerder in metro BF3 ofzo.Pff revive moet toch wel iets heel moeilijk zijn voor de meeste![]()

Das ook de reden waarom het op high end machines ook niet goed bolt.Qua gameplay merk ik niet veel verschil en qua grafische verwerking is het nog steeds als voor de patch, kortom ik zie niks verbetert aangezien ik geen high-end kaart heb (RTX 2060)
Wat ik wel zie is dat ik maar 60 a 70 % gebruik van mijn GPU in Battlefield 2042 en als ik Hardline speel gebruikt ie 100 % ???
Edit:
Wel fun als je een goede tank driver hebt, was leuk
k wil dit grazag uittesten om te zien of mn laptop het aankan maar ik komt telkens uit op een scherm waar je een abo moet nemen.Je moet er inderdaad even naar zoeken. Je kan bij Battlefield 2042 je versie kiezen, en ik denk dat ik daar de optie heb gevonden om de trial te downloaden.
Nee, hebt ea play nodig...k wil dit grazag uittesten om te zien of mn laptop het aankan maar ik komt telkens uit op een scherm waar je een abo moet nemen.
is dit niet gratis?