Battlefield 2042

Battlefield 2042

Iemand die weet hoe je in breaktrough u spawn kiest in het begin van de map ? Want kan die nooit selecteren bij de map start. Terwijl ik zie dat sommige spelers er wel in slagen om om aan een ander punt te spawnen. Ook zie je soms dat er plaats is om in een voertuig als passagier te spawnen maar ook hier slaag ik er nooit in om daar ook effectief in te spawnen.

Ik heb de eerste 2 opties op med staan, de rest op low. Ook geen idee waarom het zo hapert bij u dan :/.
Welke 1060 kaart heb je juist?
Ik heb deze kaart : https://www.asus.com/Motherboards-Components/Graphics-Cards/Turbo/TURBO-GTX1060-6G/

edit: at hierboven gewoon dat groot icoon in begin van de map dubbelklik doen en voor voertuigen staat daar zo'n instellingen icoon daarop klikken en dan zie je de voertuigen tank, heli, jet etc.. dubbelklik op een voertuig en het is de uwe.

l55ox4pt97281.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Straks ook eens aan beginnen op ps5.
Zal eerst nog wat uitzoeken zijn naar de juiste settings zoals in elke bf.
Iemand wat tips welke wapens wat degelijk zijn?

Straks ook eens aan beginnen op ps5.
Zal eerst nog wat uitzoeken zijn naar de juiste settings zoals in elke bf.
Iemand wat tips welke wapens wat degelijk zijn?
SMG is de PP een goede keuze, AR is M5A1 een keuze voor short/mid rangen en de AK een goede keuze voor mid/long. DMR's is de SVK nog altijd top. LMG/snipers geen idee.

Ik speel het liefste AK/M5A1/SVK/PP en dan stopt het wel als ik daarna nog iets anders wil :p

Qua gameplay merk ik niet veel verschil en qua grafische verwerking is het nog steeds als voor de patch, kortom ik zie niks verbetert aangezien ik geen high-end kaart heb (RTX 2060)

Wat ik wel zie is dat ik maar 60 a 70 % gebruik van mijn GPU in Battlefield 2042 en als ik Hardline speel gebruikt ie 100 % ??? :sarcastic:

Edit:

Wel fun als je een goede tank driver hebt, was leuk :p

Laatst bewerkt:
Qua gameplay merk ik niet veel verschil en qua grafische verwerking is het nog steeds als voor de patch, kortom ik zie niks verbetert aangezien ik geen high-end kaart heb (RTX 2060)

Wat ik wel zie is dat ik maar 60 a 70 % gebruik van mijn GPU in Battlefield 2042 en als ik Hardline speel gebruikt ie 100 % ??? :sarcastic:

Edit:

Wel fun als je een goede tank driver hebt, was leuk :p

Das ook de reden waarom het op high end machines ook niet goed bolt.
Min 3090 wordt voor 50% fzo gebruikt...

Als ik Cyberpunk op Ultra settings speel zie ik hem ook tot 95 / 100% gaan.

Je moet er inderdaad even naar zoeken. Je kan bij Battlefield 2042 je versie kiezen, en ik denk dat ik daar de optie heb gevonden om de trial te downloaden.
k wil dit grazag uittesten om te zien of mn laptop het aankan maar ik komt telkens uit op een scherm waar je een abo moet nemen.
is dit niet gratis?

Terug
Bovenaan