Battlefield 2042

Battlefield 2042

Bij deze een refund gevraagd en terug gekregen van Sony :thumb: op de launch is het mij géén €90 waard (Gold edition)
Kzeg niet dat ik deze niet meer ga spelen in de toekomst, sowieso pas na X aantal patches, maar dan koop ik hem wel op disc.

Dit bericht en eigen bevindingen hebben me over de streep getrokken voor de refund

Bij deze een refund gevraagd en terug gekregen van Sony :thumb: op de launch is het mij géén €90 waard (Gold edition)
Kzeg niet dat ik deze niet meer ga spelen in de toekomst, maar sowieso na X aantal patches, maar dan koop ik hem wel op disc.

Dit bericht en eigen bevindingen hebben me over de streep getrokken voor de refund
Jonas, gij hebt mij ook overhaalt 😜
Ik had een pre-order staan bij Bol en al betaald (incl Select korting) maar heb net een annulatie aangevraagd, ze moeten het maar weerstorten.
Op zich keek ik er wel naar uit maar ik lees niets anders dan slechte commentaar én ik ben toch volop bezig met Forza Horizon 5.

Gelukkig hier EA pro en geen 90 euro betaald.
Maar stop er hier ook mee tot binnen een paar maand.

We hebben nog Halo voor te spelen nu.

Voila, als die hard fan ook annulatie aangevraagd bij Bol.

echt jammer dit, voor de zoveelste keer op rij een game launchen die niet klaar is. Ik wacht dan liever een (half) jaartje

ik doe geen refund, ik amuseer mij wel, maar ik volg wel in die post hierboven.
er is nog werk aan de winkel.
en voor pc mag de performance echt wel beter worden...

Jonas, gij hebt mij ook overhaalt 😜
Ik had een pre-order staan bij Bol en al betaald (incl Select korting) maar heb net een annulatie aangevraagd, ze moeten het maar weerstorten.
Op zich keek ik er wel naar uit maar ik lees niets anders dan slechte commentaar én ik ben toch volop bezig met Forza Horizon 5.
T’is mij eerder omdat ik er 90€ digitaal voor neergeteld heb, en dat is het mij niet waard. Soort recupereren van bedrag zolang het kon.

Kan zijn dat ik evengoed binnen 2 maand op disc koop hoor, maar aan 40€ max.
Is de game nu barslecht? Nee dat zeg ik niet, kan evengoed een topgame zijn in 2022.

Vandaag nog eens verder gespeeld, en het gevoel zat niet goed. Maar kan begrijpen dat er hevige fans zijn op dit moment.
Was indertijd enorme BF speler en had gehoopt dat enorm terug te vinden, Portal was wel leuk.

T’is mij eerder omdat ik er 90€ digitaal voor neergeteld heb, en dat is het mij niet waard. Soort recupereren van bedrag zolang het kon.

Kan zijn dat ik evengoed binnen 2 maand op disc koop hoor, maar aan 40€ max.
Is de game nu barslecht? Nee dat zeg ik niet, kan evengoed een topgame zijn in 2022.

Vandaag nog eens verder gespeeld, en het gevoel zat niet goed. Maar kan begrijpen dat er hevige fans zijn op dit moment.
Was indertijd enorme BF speler en had gehoopt dat enorm terug te vinden, Portal was wel leuk.
Bij mij eerder omdat ik al een andere game aan het spelen ben, maar toch voor een groot deel door alle bugs en slechte commentaar.

Misschien koop ik het later ook wel, ik zie wel nog. Ik keek eigenlijk vooral uit naar de BC2 maps in Portal.
Momenteel totaal geen haast bij, ik amuseer mij nog teveel met FH5.

Met deze settings krijg ik ze op 90 FPS met een RTX2060 // AMD Ryzen 5 3600X (default) dus niet OC ofzo.

Indien tips & tricks om hoger FPS of een andere instelling, altijd welkom hoor.

Met deze settings krijg ik ze op 90 FPS met een RTX2060 // AMD Ryzen 5 3600X (default) dus niet OC ofzo.

Indien tips & tricks om hoger FPS of een andere instelling, altijd welkom hoor.
nieuwe driver van nVidia helpt wel, kreeg gisteren fps boven de 100 soms. als er veel actie is op het scherm zakt dat wel naar 70-90. (RTX 3080 Ti)

Denk dat mijn 2700x aan zijn limiet zit :laugh:

Gisteren zei iemand dat ik een oudere driver moest installeren.
Klopt, maar 's avonds heeft Nvidia nog een nieuwe driver gereleased die ook bij mij wel een frame of 10-15 extra oplevert.
Gisteren nog een paar leuke potjes gehad met mensen van het forum/discord. Ik blijf het een hele aangename shooter vinden.
Van de twitter van Tom Henderson:
TH.PNG

Ik amuseer me er ook wel mee. Lekker rondcruisen op die grote maps, geen enkele last van "de grote vlaktes" waar sommige over spreken. Battlefield is altijd zo geweest, ik vindhet niet anders dan in de tijd van BF2 op de grote maps. Daar kan je ook gemakkelijk een paar minuten van punt A naar B rijden... Ieder zijn ding zeker. Ik vind dat er extreem negatief wordt gedaan over deze release, alsof het bijna onspeelbaar is en maar voor een kwart afgewerkt. Laat ons toch niet overdrijven met die kritische blik zou ik zeggen.

Momenteel level 26 denk ik. Ik hoop wel dat er binnenkort terug de optie komt om zelf servers te kiezen, want sommige maps liggen me niet :D.

BF 2042

Op één of andere manier haal ik amper 70 FPS met mijn RTX 2060 en zet ik filters uit en staat alles op medium. Volgens mij zie ik iets over het hoofd? Om een idee te geven, op Hardline zit ik aan de 170 a 180 FPS met alles op ultra. Hier in BF 2042 staan zoveel meer display opties dat ik iets over het hoofd zie wss?

Punt 2:

Kan ik nergens mijn mouse speed bijregelen? Ben ik nu echt zo blind?

Ik groet u,

Eerste impressie ...

Dat ziet er eigenlijk veel vlotter uit qua gameplay dan BF:V.

Het is wel grappig voor te zien dat deze game eigenlijk op console goed draait tov pc.
Is al niet de eerst keer dat console's veel beter optimized zijn dan pc's.
Wat ook niet onlogisch is, ze moeten maar voor 1 hardware optimizen.

Je zou toch wel verwachten dat mensen met dikke game pc's amper problemen zouden mogen hebben voor de prijs dat ze betaald hebben.
Benieuwd naar 30 november dan dat de game wat vlotter gaat draaien.
Heb nog 17 dagen EA play pro lopen, als het tegen dan niet opgelost is wacht ik wel paar maand.

Dat ziet er eigenlijk veel vlotter uit qua gameplay dan BF:V.
Helaas nooit gespeeld, zag het onlangs wel voor 4,99 euro (twijfel twijfel om het maar te hebben voor te hebben)

Je zou toch wel verwachten dat mensen met dikke game pc's amper problemen zouden mogen hebben voor de prijs dat ze betaald hebben.
Als die bitcoin en mining-cultuur niet zo in het breed uitgesmeerd dan hadden we nu RTX3090 voor 1.599 euro en een RTX3060 voor 499 euro zoals het moet ;) (dan mocht er zelfs nog corona zijn)

Helaas nooit gespeeld, zag het onlangs wel voor 4,99 euro (twijfel twijfel om het maar te hebben voor te hebben)

Als die bitcoin en mining-cultuur niet zo was in het breed uitgesmeerd dan hadden we nu RTX3090 voor 1.599 euro en een RTX3060 voor 499 euro zoals het moet ;)
Daarmee loopt de game nog niet soepel e, er zijn zat genoeg mensen met 3090 en dikke cpu dat de game niet goed draait.
Ligt de fout meer bij de devs dan bij onze hardware.

Heb er nu een 30tal uurtjes opzitten en moet zeggen dat het me stilaan beter en beter begint te liggen. Je begint de maps te kennen en te wennen aan de wapens waardoor de speler ervaring toch beter word.
Zitten wel paar vervelende bugs in die ze hopelijk snel fixen.
Zoals niet kunnen deployen bij de start van een map, sterven tijdens een spel en niet kunnen revived worden of opnieuw kunnen spawnen. Gisteren ook eens breaktrough getest en van de 7 matchen kwam ik vijfmaal in het midden van een ronde terecht waar het pleit al beslecht was. Ook tweemaal op een server terecht gekomen waarbij de ronde gedaan was toen ik erop kwam. En dan mag je onmiddellijk opnieuw gaan zoeken naar een andere. Zo jammer dat je niet op dezelfde server blijft zodat je zeker bent dat je van in begin van de ronde kunt meespelen.

En ook jammer dat er zo weinig teamplay is, hoop dat dit vrijdag betert eens er meer volk speelt want nu is het maar triestig gesteld. Gisteren nog bij ene in een squad gezeten die niet wou dat ik als gunner in zijn tank zat... Want dat zou slecht zijn voor zijn XP 🙄 Gelukkig zit er af en toe eens een ronde bij waarbij je in een squad terecht komt waar ze wel samenwerken.

Terug
Bovenaan