Str8_6
Well-known member
Amai Roeselare ook al? Zot.Roeselare is ook gedaan, enkel nog Kortrijk / Brugge / Oostende is nog in West-Vlaanderen zover ik weet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Amai Roeselare ook al? Zot.Roeselare is ook gedaan, enkel nog Kortrijk / Brugge / Oostende is nog in West-Vlaanderen zover ik weet.
Amai Roeselare ook al? Zot.
Prijzen zijn ook niet te doen bij GM, maar toch trekken die nog een pak volk ( ouders voor hun kinderen die er niks van kennen bv). Ik ga nog graag naar eeklo altijd leuke babbel maar ik koop er zelden nog iets en inruil actie durf ik wel nog eens te doen.
Used games zijn daar ook meestal nog duurder dan nieuwe games op bol of media markt.
Ik heb de Standard Editie van BF2042 das wel spijtig dat wij pas kunnen beginnen op 19Nov al dan niet Pre order Pc ,
De Beta had ik Early Acces , maar bij dit niet .
Bedankt , maar heb al lang gepreorderd .
Zal nog ff geduld moeten hebben dan .
Die ruil deals zijn enige reden dat ik nog ga voor de rest is dat gewoon een joke van een winkel geworden met hun woeker prijzenIdd voor de inruil deals ga ik er naar toe , nu krijg je 40€ voor Spiderman Morales.Tweedehands krijg je er max 25€ voor.Wel kut dat ze hem niet omruilen voor de series X versie...Dus moest iemand de PS5 versie zoeken mag die van mij kopen voor 65€Grts
Als bol dan weer zo 'upfucked' zoals ze met Call of Duty doen... Moest hier vrijdag zijn en is er nog niet. En is bij heel wat mensen zo.Kunt ge die pre-order niet cancelen? En dan deze kopen.
Arica Harbor was de juiste naamBedankt Lemme , maar ga het zo laten.
@SpeedyP mij lijkt die portal wel top , oude maps remasterd .
Ik ga het zeker en vast heel veel spelen en hun de tijd geven omdat spel te patchen , want BF4 Etc.. was in het begin ook niet zo , maar dat kan wel serieus verbeterd worden.
Ik ben ook echt benieuwd naar Africa Harbor das een map van BC 2 en die remasterd , zou wel een topper zijn.
en idd naar deze megabangelijke map van bc 2 ben ik ook nieuwsgierigik denk dat de beta bij niemand echt vlot draaideBen wel benieuwd ernaar en naar de performance op mijn pc.
1070 gtx / i7 7700k / 16 gb ram.
Beta draaide echt niet super vlot bij mij, low / med settings.

Goed puntik denk dat de beta bij niemand echt vlot draaide![]()