Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De reden dat ik dan niet één van die nummers heb gekozen is omdat mijn andere nominatie al bezwerend genoeg is, dus ik wilde ook wat meer een "rocker".Moest de link eerder deze week niet fout geweest zijn, ik had er absoluut op gestemd.Ik vind ze aan elkaar gewaagd, dus een sympathiestem voor Beach House
Exact hetzelfde hier. De eerste keer dat ik dit hoorde was ik meteen verkocht, want ik wist op voorhand helemaal niet wat ik zou te horen krijgen. Ik had totaal niet vibes bij de bandnaam, noch bij het artwork, dus dit horen was echt wel van mijn sokken geblazen worden, en dan had ik nog niet gezien dat het dit jaar was uitgebracht.Zeer aangenaam verrast door Purgatory, ga ik sowieso vaker opleggen.

Ga ik eens checken!Deed me een beetje aan Allah Las denken, maar die grijpen zelf ook terug naar die 60s en 70s vibes.
al vind ik het niet het beste nummer van dat album, voornamelijk door de intro die inderdaad wel wat lang aansleept, maar het blijft wel een fantastisch werkje.