Battle Royale: the 2020's - Round 1 (TIE BREAK!)

Linkin Park - Heavy Is The Crown - 7
Chase & Status w/ Ethan Holt - Hold Your Ground - 2

Ik vind ook beiden geen goede nummers. Geen fan van de nieuwe Linkin Park, die duidelijk aan het teren zijn op de nostalgie factor.
Maar dat andere nummer is al helemaal mijn ding niet, dus toch maar gaan voor de nostalgie :p
Dit helemaal. Oude Linkin Park heeft nog wel iets buiten het nostalgische. Nieuwe Linkin Park heeft alleen dat imo.
Maar Chase & Status vond ik helemaal niks. Dan heeft LP toch iets meer.

Linkin Park - Heavy Is The Crown - 8

The Emptiness Machine is imo de single van het jaar, Heavy Is The Crown doet me een pak minder. Evengoed wel zeker geen slecht nummer.

Ver verwijderd van mijn favoriet type Drum & Bass. Daarvoor trekken we volgend jaar in maart naar de Amsterdam weekender met Dj Rap, Dillinja, Kenny Ken en John B etc.
Maar onmogelijk om still op te staan op deze afgelikte "stadium rock" variant.
Geweldige omschrijving van die Chase & Status. Iets te braaf voor mij, aan DnB mag wel iets meer edge zitten. Dit is naar het melige op zelfs, wss door de zagerige vocals.

In elk geval voor LP gegaan omdat er daar meer ballen in zit (en dat wil toch zeggen dat de lat laag ligt want dat is ook 70 keer gepolijst om elke edge weg te krijgen)

Linkin Park - Heavy Is The Crown - 9

De nieuwe LP kan ik wel pruimen. Enkel kan ik niet luisteren naar de oude nummers waar Emily zingt, dat is zoals Portland die nu Don't Stop Believing zingt, een ware verkrachting. Chase & Status ook niet slecht, maar minder mijn genre van muziek.

Ik ben nooit fan geweest van Linkin Park en ik was ook nog veel te jong destijds. Het heeft inderdaad wel heel erg een 00's vibe, dat is een plus, maar voor de rest kan ik niet zeggen dat het echt mijn ding is. De nieuwe vocaliste doet het wel goed vind ik.
Chase & Status is gewoon niet mijn ding. Mijn keuze is dus snel gemaakt.

Ik ben nooit fan geweest van Linkin Park en ik was ook nog veel te jong destijds. Het heeft inderdaad wel heel erg een 00's vibe, dat is een plus, maar voor de rest kan ik niet zeggen dat het echt mijn ding is. De nieuwe vocaliste doet het wel goed vind ik.
Chase & Status is gewoon niet mijn ding. Mijn keuze is dus snel gemaakt.
10-2 of 9-3?

Linkin Park - Heavy Is The Crown - 10
Chase & Status w/ Ethan Holt - Hold Your Ground - 3

Geen fan van de nieuwe Linkin Park.
Van Chase & Status had ik qua recente nummers dan liever een meer Jungle nummer gezien. Dit soort van 'poppy' Drum n bass was toch leuker in hun eerste twee albums. Maar minder storend nog steeds dan LP.

Linkin Park - Heavy Is The Crown - 11
Chase & Status w/ Ethan Holt - Hold Your Ground - 3

Goh. Weer 2 nummers die mij helemaal niet liggen. Uit nostalgische redenen dan maar voor Linkin Park gegaan.

Linkin Park - Heavy Is The Crown - 11
Chase & Status w/ Ethan Holt - Hold Your Ground - 4

Nipt voor Chase & Status gegaan maar eigenlijk vind ik ze allebei niet zo goed. Ik ben van de Linkin Park generatie (heb denk ik zelfs ooit Meteora op cd als verjaardagscadeau gekregen) maar ik vond dat toen eigenlijk ook al niet zo’n goeie band. Voor mij was dat toen één niveau boven de Limp Bizkits van de wereld ofzo. :unsure: Ik sta daardoor een beetje te kijken van de doorstart van de band en het revisionisme errond. Voelt voor mij ook als een cynische cash grab aan die teert op nostalgie.

Linkin Park - Heavy Is The Crown - 13
Chase & Status w/ Ethan Holt - Hold Your Ground - 4

Nieuwe LP trekt op weinig. Wel beter dan het andere, waar ik nog minder voeling mee heb.

Linkin Park - Heavy Is The Crown - 14
Chase & Status w/ Ethan Holt - Hold Your Ground - 5

Ik vind aan beide echt niks. Nu-metal van den Aldi en d’n’b uit den action. Maar linkin park stinkt net iets harder (en gaan toch winnen)…

Linkin Park - Heavy Is The Crown - 15
Chase & Status w/ Ethan Holt - Hold Your Ground - 6

Ik vind aan beide echt niks. Nu-metal van den Aldi en d’n’b uit den action. Maar linkin park stinkt net iets harder (en gaan toch winnen)…

QFT + Uit respect voor het genre dat drum & bass was (en eigenlijk nog steeds is), alhoewel dat deze Chase & Status daar weinig tot niets meer mee te maken heeft.

Linkin Park - Heavy is the Crown - 15
C&T - Hold your ground - 7

Tis gelijk kiezen tussen de duivel en Hitler.
Puur omdat C&T normaal minder melige drum and bass maken, voor hun gekozen.

Terug
Bovenaan