Avondland
Well-known member
Het is bijna grote vakantie, nog eventjes volhouden jongetjes!echt he kunnen jullie alstublieft de battle een klein beetje serieus nemen mensen HOE MOEILIJK KAN HET ZIJN
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is bijna grote vakantie, nog eventjes volhouden jongetjes!echt he kunnen jullie alstublieft de battle een klein beetje serieus nemen mensen HOE MOEILIJK KAN HET ZIJN

Ik twijfel ook aan de mentale capaciteiten van iedereen die hierop al gestemd heeft.
Waarom stemt ge dan voor DeleriumLow - Lullaby 0
Delerium - Silence 1
Fijn om het eerder downtempo origineel nog eens deftig te beluisteren, want ik kende eigenlijk vooral de remix(es) van dit nummer en daar heb ik niet zo veel aan. Zeker in orde dus, maar buiten die iconische vocals geen hoogvlieger voor mij.
Low is hier de gemakkelijke winnaar, hoewel ik nog steeds een album deep dive moet doen (hier en daar een beluisterd, maar nog lang niet alles)
Fat fingaz…Waarom stemt ge dan voor Delerium
Venetian Snares ooit beluisterd? Zal wel je ding zijn.Low - Lullaby 7
Delerium - Silence 1
Lullaby is leuk voor op de achtergrond, maar om actief te beluisteren gebeurt er toch te weinig voor mijn ADHD-brein. Silence is best nog ok, maar ga ik nooit opleggen.
Of Igorrr misschien?Venetian Snares ooit beluisterd? Zal wel je ding zijn.