Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is de combo van beide stemmen die het hem doet.Stem bij All the small things van Tom DeLonge vind ik ook wel behoorlijk schril, dan vind ik de stem van Mark Hoppus aangenamer.

Ik wil geen party pooper zijn met de tie van gisteren maar hier is niet gestemd geweest. Afhankelijk dus van wat Yulquen heeft gestemd (of een onthouding van de stem) gaat er dus misschien toch nog 1 van de 2 door.DJ Shadow - Organ Donor 7
Leftfield - Open Up 9
Mooie post, man! Groot gelijk dat een ongepolijste en imperfecte productie iets hebben. Te clean kan vaak steriel en onpersoonlijk zijn. Hangt ook wel van het genre af.die plaat van aeroplane over the sea is echt zo'n internet cult hit. Jeff Mangum heeft alles geschreven gedreven door een schijnbare obsessie van Anne Frank (waar het nummer dus ook over gaat, soort van aanklacht vs de holocaust maar dan tegen de achtergrond van een bijna jubelend lied?), maar het internet heeft zich heel veel beziggehouden met proberen te ontcijferen waar de teksten eigenlijk allemaal over gaan, dat is ook voor een deel de reden waarom het zo'n cultstatus heeft bereikt. Ge wilt niet weten hoeveel essays er geschreven zijn om de teksten te proberen te verklaren. Het internet stond er bol van, en op /mu/ (waar ik toen veel zat) was het bij wijze van spreken de ene thread na de andere, echt een soort van meme in feite.
qua instrumenten is het ook een interessant album. Er zit een zingende zaag in, een soort ierse doedelzak, allerlei soorten blazers, accordeon en natuurlijk het voornaamste instrument, de stem van Mangum zelf. Misschien niet mooi in conventionele zin maar klinkt wel rauw en oprecht. Daarnaast heeft de productie ook wel iets, het klinkt wat stoffig en vuil, ik hou daar persoonlijk wel van. Die plaat kwam ook gewoon uit op een moment dat ik mega veel naar muziek luisterde en die plaat is echt zo'n beetje themamuziek bij een bepaalde fase van mijn leven.
Komt nog eens bij dat Mangum zich vrijwel volledig publiekelijk heeft teruggetrokken terwijl AOTS zo'n succes was, wat nog eens toevoegt aan de mythevorming.
Persoonlijk vind ik two-headed boy het tofste nummer.