Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet het beste GnR nummer maar ik blijf De La Soul associeren met dat barslecht concert op Werchter vorig jar

+1Ik zei hier eerder dat ik niks met hiphop heb. Ik had het mis. Ik heb er een geweldige afkeer van.
Na Amyl and The Sniffers valt zoiets dood jaGuns N' Roses - Don't Cry 3
De La Soul - Stakes is High 3
Geen competitie, shampoo rockers met een handvol hits maar verder doen ze me weinig, zeker dit nummer niet. Dronken wezen en fans uren laten wachten helpt ook niet. De La Soul is een genre definiërende band, heerlijke beat van één van de beste hiphop producers of all time: J Dilla.
Voor wie meer interesse heeft in het nummer, raad ik zeker deze video aan.
Je kreeg op die dag De La Soul en Black Star (Mos Def & Talib Kweli) op één podium, Axl Rose kan maar dromen van zoveel muziekgeschiedenis te zijn.
Nu ik kan me best voor stellen dat een publiek als RW niet klaar was voor zo'n twee legendarische bands te ontvangen en doorgaans is het geluid ook niet echt voorzien voor hiphop.
Optreden staat integraal op youtube blijkbaar, niemand in dat publiek gaf een krimp toen Mos Def en Talib Kweli aangekondigd werden, doe dat voor een hiphop publiek en die gaan uit hun dak. Ik heb trouwens nog getwijfeld om Black Star te nomineren.
edit: Godverdomme Mos Def heeft toen zelfs Ms Fat Booty gespeeld boven op de beat van Fall in Love, wat meer heeft ne mens nodig![]()

Black metal is ook ontploft in de jaren 90 met veel iconischeIk begrijp de opmerkingen over teveel hiphop niet, het genre is ontploft in de jaren 90 met veel iconische albums. Lijkt me logisch dat ze hier sterker vertegenwoordigd zijn?

Slash blijft een gitaar-god en Axl is met recht en reden een van de meest iconische zangers all-time.
Estranged, Breakdown en Coma zijn mijn drie favorieten uit die twee albums.
Eurodance was hét genre van de 90's in onze contreien, maar waar zijn de nominaties?Black metal is ook ontploft in de jaren 90 met veel iconischekerkverbrandingen,moorden, albums. En toch is er maar 1 nummer genomineerd
![]()
![]()