willydrama
Well-known member
Live versie van Cortez had het langer uitgezongen in die vorige battle.Dan nomineer ik enkel maar live versies van Neil Young waarbij de nummers tot een halfuur of meer worden uitgesponnen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Live versie van Cortez had het langer uitgezongen in die vorige battle.Dan nomineer ik enkel maar live versies van Neil Young waarbij de nummers tot een halfuur of meer worden uitgesponnen.
Ik niet, een liveversie is een andere beleving van een studioversie. Dan doe je beter een BR over liveversies.Ik ben wel pro zolang dat het dan wel van professionele live albums komt. Gewoon om de hele discussie over audiokwaliteit uit te sluiten.
Ik snap u punt maar ik heb geen zin in nog meer discussies over audiokwaliteitIk niet, een liveversie is een andere beleving van een studioversie. Dan doe je beter een BR over liveversies.
Als fan van Metallica kan ik dat snappen.Ik snap u punt maar ik heb geen zin in nog meer discussies over audiokwaliteit
Ah dus gij komt uit de kast als Metallicafan?Als fan van Metallica kan ik dat snappen.
Flac youIk snap u punt maar ik heb geen zin in nog meer discussies over audiokwaliteit