PBR Streetgang
Well-known member
Sleep vs Insomnia? Zo'n shit kunt ge ni verzinnen...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Edgy, volgend jaar naar het 3e middelbaar?Zeurfolk, nu metal, depri-indie, johnnyhouse, riot grrrl, puberpunk, spice bagger, Cubaanse sigaren, Britpop, eurodance, Axl, meisjes emo, r'n'b, blackmetal, Houston rap, orgel riedeltje, Zweedse rapmetal, Vos, Mustaine, Yorke, Molko & Moloko, Russische wave, Otekker, enzo.
Ik ga ze missen in de tweede ronde.
Not.
Nee komt pas later. Ik luister altijd op zondag alles voor de week er op dus ik ontdek het wel binnen een week of 3Ben je East Hastings dan overgeslagen?![]()
De britpop liken bij de nominaties en nu ditZeurfolk, nu metal, depri-indie, johnnyhouse, riot grrrl, puberpunk, spice bagger, Cubaanse sigaren, Britpop, eurodance, Axl, meisjes emo, r'n'b, blackmetal, Houston rap, orgel riedeltje, Zweedse rapmetal, Vos, Mustaine, Yorke, Molko & Moloko, Russische wave, Otekker, enzo.
Not.

Blurs riffje < peaktime PulpDe britpop liken bij de nominaties en nu dit![]()
we kunnen anders ook gewoon de hele battle overslaan en dan kunt gij gewoon zeggen wie moet winnen, scheelt een hoop gedoe!Zeurfolk, nu metal, depri-indie, johnnyhouse, riot grrrl, puberpunk, spice bagger, Cubaanse sigaren, Britpop, eurodance, Axl, meisjes emo, r'n'b, blackmetal, Houston rap, orgel riedeltje, Zweedse rapmetal, Vos, Mustaine, Yorke, Molko & Moloko, Russische wave, Otekker, enzo.
Not.
You have so many relationships in this life
Only one or two will last
You go through all the pain and strife
Then you turn your back and they're gone so fast
Oh yeah
And they're gone so fast, yeah-yeah
Damn. Feels...Oh, so hold on to the ones who really care
In the end, they'll be the only ones there
And when you get old and start losing your hair
Can you tell me who will still care?
+1Doen me beiden weinig.
Fijn om eens mee te doen, en eens een opportuniteit om wat meer te weten te komen over sommige nummers. Beetje kiezen tussen pest en cholera voor mij in dit geval.Hanson - MMMBop - 4
Sol Invictus - An English Garden - 6
MMMBop vond ik in de jaren 90 al een ongeloofelijk dom nummer, en ik vind het nu nog altijd een ongeloofelijk dom nummer.
Sol Invictus kende ik niet, maar ik kan wel wat neo-folk smaken.