Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik het zo lees denk ik dat je gewoon niet de persoon bent die dit kan appreciëren. Which is okay, niet iedereen hoeft iets goed te vinden of het te begrijpen.Honest question: wat is daar iconisch aan, want ik hoor enkel 2 mannen die rap praten, wel met een bepaalde flow, maar precies toch ook of rythm omdat ze iets te veel lettergreppen binnen een beat hebben gepropt (1:34-1:40), met een repeterend loopke van een paar noten die precies gespeeld zijn op zo'n speelgoed keyboardje en een ongeïnspireerde beat eronder. Allez, ze hadden beter gewoon a capella gegaan, dat had waarschijnlijk beter geklonken.
Ik hoor het echt niet. Please, enlighten me.
Waarschijnlijk niet, maar ik wil het wel snappen. Waarom vind je het zo goed?Als ik het zo lees denk ik dat je gewoon niet de persoon bent die dit kan appreciëren. Which is okay, niet iedereen hoeft iets goed te vinden of het te begrijpen.
Dat, inderdaad. Men zegt wel dat men over smaken niet kan discussiëren, maar dat is wel het geval. Zou maar erg zijn dat we hier geen bedenkingen mochten uiten over bepaalde genres. Ik heb zelf ook weinig met rap en hiphop maar er zijn wel bepaalde nummers die ik weet te smaken en daarin begrijp ik wel waarom mensen dat goed vinden. Om diezelfde reden heb ik er een Bonsaiklassieker ingezwierd: helemaal buiten mijn comfortzone maar het "klikte" om een of andere reden.Als ik het zo lees denk ik dat je gewoon niet de persoon bent die dit kan appreciëren. Which is okay, niet iedereen hoeft iets goed te vinden of het te begrijpen.