Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelijkaardige gevoelens als @FloresMagon161:Twee nummers en bands waar ik weinig mee heb maar als ik moet kiezen ga ik toch redelijk eenvoudig voor Teenage Riot omwille van de weemoedige gitaarlijnen die me vaag wat doen denken aan hedendaagse cold oi! releases en dat weet ik wel te appreciëren. Goodye horses daarentegen was voor mij een hele rit om uit te zitten, ik vond eigenlijk die vier minuten 29 bij sonic youth al op het randje.
Ik had het album in zijn geheel zeker al beluisterd in het verleden, maar moet toegeven dat Sonic Youth nog steeds een beetje onbekend terrein is voor mij.Q Lazarrus - Goodbye Horses - 4
Sonic Youth - Teen Age Riot - 9
Tijdloze classic. Ik denk dat het nummer zal groeien bij sommigen als ze het een paar keer horen.
). Volle bak vooruit en er is geen stoppen aan, geen rustpunt, geen tijd om te ademen. Sonic voor iets zekers en waarschijnlijk ook Youth voor iets, want deze kerel vond het net iets te veel. 
Q Lazzarus ga ik zeker nog wel wat van opzoeken, denk ik
Net de wiki gelezen.
well, das dan meer tijd voor te gamen I guess