Battle Royale: the 1980's - nominaties

Dit forum is zo'n bizarre combinatie van metalnerds en arty farty hipsters dat geen enkele battle te voorspellen is.

Behalve dat iedereen op Bonnie Tyler gaat stemmen natuurlijk.

Dit forum is zo'n bizarre combinatie van metalnerds en arty farty hipsters dat geen enkele battle te voorspellen is.

Behalve dat iedereen op Bonnie Tyler gaat stemmen natuurlijk.
I need a hero had ik nog op gestemd to be honest.

Total Eclipse zal voor mij eeuwig en altijd het nummer zijn dat ik hoorde toen ik de AB binnenstapte om Lorna Shore te gaan zien. Geniale combo

Ik ga toch een beetje gniffelen als Bonnie Tyler al in de eerste ronde gaat sneuvelen.

Ik verwacht ook wel dat mijn beide inzendingen niet ver gaan geraken btw :')

Komaan mannekes, Total Eclipse is toch een van die eerste slows die ge als onwennige jongeling deed met een of andere bakvis met wie je een tong wilde draaien. Absolute topschijf en wat een strot heeft die Bonnie toch.

Komaan mannekes, Total Eclipse is toch een van die eerste slows die ge als onwennige jongeling deed met een of andere bakvis met wie je een tong wilde draaien. Absolute topschijf en wat een strot heeft die Bonnie toch.
zelfs als jongeling vond ik het een vreselijk nummer tbh.

Wees eens eerlijk, stond jij niet gewoon in een hoekje, gehuld in corpsepaint wat kvlt te wezen? :unsure:

Als we dan toch de weemoedige toer opgaan: Mijn eerste slow was op Nothing Else Matters (dat toen in de hitparade stond).

Mijn jaren '90-nominaties-selectieproces wordt m.a.w. nog een stuk hopelozer dan dat dat voor de eighties het al was :cry:

Als we dan toch de weemoedige toer opgaan: Mijn eerste slow was op Nothing Else Matters (dat toen in de hitparade stond).

Mijn jaren '90-nominaties-selectieproces wordt m.a.w. nog een stuk hopelozer dan dat dat voor de eighties het al was :cry:
Dat is inderdaad helemaal in nostalgiegebied voor heel wat leden.

Volgende keer bij de nominaties misschien ook # nominatie noteren zoals de willy deed enkele posts hierboven, dan moet er minder geteld worden :laugh:

Spijtig dat Aretha Franklin ontbreekt. Oh, en Careless whisper van George Michael :shy:

Zondag, dacht ik.
Maar indien nodig misschien deze keer andere mensen de kans geven een derde te kiezen dan zij die dat bij de 70s mochten doen?

Terug
Bovenaan