Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I need a hero had ik nog op gestemd to be honest.Dit forum is zo'n bizarre combinatie van metalnerds en arty farty hipsters dat geen enkele battle te voorspellen is.
Behalve dat iedereen op Bonnie Tyler gaat stemmen natuurlijk.
Bodies fill the fields I see, hungry heroes end!Ik ga toch een beetje gniffelen als Bonnie Tyler al in de eerste ronde gaat sneuvelen.
Ik verwacht ook wel dat mijn beide inzendingen niet ver gaan geraken btw :')
Voor een generatie ja. Ik ben daar te jong voorKomaan mannekes, Total Eclipse is toch een van die eerste slows die ge als onwennige jongeling deed met een of andere bakvis met wie je een tong wilde draaien. Absolute topschijf en wat een strot heeft die Bonnie toch.
zelfs als jongeling vond ik het een vreselijk nummer tbh.Komaan mannekes, Total Eclipse is toch een van die eerste slows die ge als onwennige jongeling deed met een of andere bakvis met wie je een tong wilde draaien. Absolute topschijf en wat een strot heeft die Bonnie toch.
Komaan mannekes, Total Eclipse is toch een van die eerste slows die ge als onwennige jongeling deed met een of andere bakvis met wie je een tong wilde draaien. Absolute topschijf en wat een strot heeft die Bonnie toch.

Geen corpsepaint, wel een kogelriem. En als 14-jarige wat ik nog een skaterke.Wees eens eerlijk, stond jij niet gewoon in een hoekje, gehuld in corpsepaint wat kvlt te wezen?![]()
Dat is inderdaad helemaal in nostalgiegebied voor heel wat leden.Als we dan toch de weemoedige toer opgaan: Mijn eerste slow was op Nothing Else Matters (dat toen in de hitparade stond).
Mijn jaren '90-nominaties-selectieproces wordt m.a.w. nog een stuk hopelozer dan dat dat voor de eighties het al was![]()
Dat was mijn eerste keus. Maar vergeten dat haar gospel album van 72 is.Spijtig dat Aretha Franklin ontbreekt.
Vanaf wanneer mogen we een derde?Alles in een lijst gestoken (zie openingspost), nog twee plekken over!