Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Er moet echt is iemand met AI dat beeld maken van Utred in zijn hifi mancave
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon YouTube is ook goed hoor.Er moet echt is iemand met AI dat beeld maken van Utred in zijn hifi mancave
Ik werd gewoon gek van dat gejodel, geef mij dan maar liever Ian Gillan die over Child In Time schreeuwt.Comus - Drip Drip - 2
Focus - Hocus Pocus (Live '73) - 2
Komaan Jules, Hocus Pocus is echt een zalig nummer. En hier is de live versie wel echt een meerwaarde, deze versnelde coked-up versie is toch nog een ander beestje als de studio versie, die duurt bijna 7 minuten dacht ik? hier proppen ze het in een dikke 5 minuten. Ook niet te onderschatten wat voor geniale gitarist Jan Akkerman wel niet is.
Al moet ik wel zeggen dat het nummer van Comus mij ook zeer aangenaam heeft verrast, ik kende het niet. Maar het heeft wel iets creepy en mysterieus inderdaad, sowieso een zeer leuke ontdekking en mag van mij ook gerust doorgaan. Ik ga er sowieso wel nog eens wat meer van opzoeken.
And I jinxed itWe zijn al meer dan over de helft en nog geen enkele tie. Blij dat het vlot gaat