Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Animals niet naar waarde schatten is inderdaad een hevig misdrijf.Door de battle royale vooral ontdekt dat ik Animals crimineel onderwaardeerde.

Die show met EarthlessZalig nummer. Ik ben toch blij dat ik Damo Suzuki nog aan het werk heb kunnen zien op Roadburn 2018, wat een legende.

Ja kijk ik geloof dat in elk stuk een goed nummer van 5 minuten zit maar allemaal aan elkaar genaaid wordt dat gewoon heel snel heel vermoeiend en afmattendCan - Halleluwah - 6
Thin Lizzy - Don’t Believe a Word - 1
Can all day, everyday.
Bijna verslikt in mijn koffie na het lezen van Jules zijn recensie. Dit saai noemen is gewoon een misdrijf.
Ieder zijn smaak vriend, gelukkig maar dan we niet allemaal naar dezelfde muziek luisteren. Zou maar saai zijn anders.Ja kijk ik geloof dat in elk stuk een goed nummer van 5 minuten zit maar allemaal aan elkaar genaaid wordt dat gewoon heel snel heel vermoeiend en afmattend
Ja kijk ik geloof dat in elk stuk een goed nummer van 5 minuten zit maar allemaal aan elkaar genaaid wordt dat gewoon heel snel heel vermoeiend en afmattend
Hier verwees ik dus naar toen ik zei dat ik u tegemoet ging komenCan - Halleluwah - 8
Thin Lizzy - Don’t Believe a Word - 3
Het nummer van Thin Lizzy doet me niet veel, maar aan een nummer van 18 minuten begin ik niet eens.
Ik dacht dat dat je stem voor Dire Straits was, dus twee tegemoetkomingen! Als we morgen nog eens 't zelfde stemmen is't met trakteren hé!Hier verwees ik dus naar toen ik zei dat ik u tegemoet ging komen