The Unsung
Active member
Brian Eno - Baby's On Fire - 3
Marvin Gaye - What's Going On - 3
Marvin Gaye - What's Going On - 3
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
. Wederom bedankt voor deze openbaring, Battle Royale. Eens wat dieper in de discografie duiken.Als je gelijkaardige nummers/albums zoekt: uiteraard het debuut Here Come The Warm Jets waar dit vandaan komt, Taking Tiger Mountain (By Strategy en Before And After Science. In mindere mate ook Another Green World (geniaal).Brian Eno - Baby's On Fire - 6
Marvin Gaye - What's Going On - 8
Ik ging ook Marvin stemmen, maar ik ben zo aangenaam verrast door dat nummer van Eno, dat ik de spanning in de battle wil houden.
Ik dacht dus dat Brian Eno enkel ambient maakte. Wederom bedankt voor deze openbaring, Battle Royale. Eens wat dieper in de discografie duiken.
Haha, ik dacht dat destijds ook van Eno. Hij heeft echt een pak goede gitaarplaten.Brian Eno - Baby's On Fire - 6
Marvin Gaye - What's Going On - 8
Ik ging ook Marvin stemmen, maar ik ben zo aangenaam verrast door dat nummer van Eno, dat ik de spanning in de battle wil houden.
Ik dacht dus dat Brian Eno enkel ambient maakte. Wederom bedankt voor deze openbaring, Battle Royale. Eens wat dieper in de discografie duiken.

Dromerig weet ik zo niet maar wel akkoord dat het nummer niet genoeg aan zich heeft om de lengte goed te praten. Zo zijn er echt veel betere nummers in Fela Kuti's arsenaal. Toch hoor ik Fela erg graag en vooral ook Tony Allen op drums!Kuti niet slecht maar mij iets te laid back en dromerig voor de lengte dat het nummer is.