Makkelijk één van de beste series ooit.Ik pak volgende maand HBO Max. Is The Wire zo goed?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Makkelijk één van de beste series ooit.Ik pak volgende maand HBO Max. Is The Wire zo goed?
The pope shit in the woods?Ik pak volgende maand HBO Max. Is The Wire zo goed?
Dit is inderdaad een probleem. Een bijkomend probleem is dat het eerste seizoen misschien de foute indruk kan geven dat The Wire louter een 'cop show' is. Dat is hoegenaamd niet het geval. Een groot deel van de actie speelt zich inderdaad af in het politiemilieu van Baltimore, zowel op straat als op kantoor, maar met elk seizoen schuift dat een beetje naar de achtergrond om plaats te maken voor andere instituties (politiek, vakbonden, scholen, journalistiek, ...) Zo wordt het ware gelaat van The Wire duidelijk, nl. een onderzoek naar maatschappelijke problemen en de tragische conclusie dat onze vertrouwde instituties deze problemen gewoonweg niet kunnen/willen oplossen.Probleem met The Wire is dat het inderdaad zo goed is. En als ge dat dan jaren aan een stuk leest en verwachtingen beginnen te groeien.
En is nog steeds pijnlijk relevant.Dit is inderdaad een probleem. Een bijkomend probleem is dat het eerste seizoen misschien de foute indruk kan geven dat The Wire louter een 'cop show' is. Dat is hoegenaamd niet het geval. Een groot deel van de actie speelt zich inderdaad af in het politiemilieu van Baltimore, zowel op straat als op kantoor, maar met elk seizoen schuift dat een beetje naar de achtergrond om plaats te maken voor andere instituties (politiek, vakbonden, scholen, journalistiek, ...) Zo wordt het ware gelaat van The Wire duidelijk, nl. een onderzoek naar maatschappelijke problemen en de tragische conclusie dat onze vertrouwde instituties deze problemen gewoonweg niet kunnen/willen oplossen.

Die eerste 2 albums zijn veel te onbeminde klassiekers.Hele middag B52's beluisterd. Gat in mijn cultuur opgevuld zeg.