Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoor Exuma en kan alleen maar denken dat dit een flauw afkooksel is van de Stones hun Sympathy for the Devil.
Ik vind dat ik mij nog kalm heb gehouden de laatste 7 dagen, maar goed de race is nog lang.Word tijd dawwe Jules en Willy in een kamp zetten en uit laten pakken voor beste hot takes. Ik zet alvast een pintje op Jules.
Ding is ik doe het ook niet voor de hot takes ofzo, mijn stem is altijd oprecht. Tenzij bij mijn eigen nominaties dan ist “eigen kind schoonste kind”
Metallica heeft dat ook met Iron Maiden, die doen ook dingen met gitaren. En de zang is alletwee mannelijk. Ik voel muzikaal echt dezelfde vibe. Enkel de drums zijn anders, die van Metallica slaat op potten. Toch een flauw afkooksel van Maiden al bij al.Bwa nu ik nog eens herbeluister:
- Die drums komen voor mij wel overeen
- de yeahs doen mij wat denken aan de stones hun “ooh ooh’s”
- gitaar doet mij er ook wel wat aan denken
Vocaal niet, maar muzikaal heb ik dezelfde vibe.

Of ze een afkooksel zijn van Maiden, geen idee. Dat Metallica een flauwe band is, da's wel zeker. Hoe je zo veel lawaai kan maken, en toch een snoozefest zijn, geen idee.Metallica heeft dat ook met Iron Maiden, die doen ook dingen met gitaren. En de zang is alletwee mannelijk. Ik voel muzikaal echt dezelfde vibe. Enkel de drums zijn anders, die van Metallica slaat op potten. Toch een flauw afkooksel van Maiden al bij al.![]()