Battle Royale: the 1970's - dé finale

Pink Floyd - Wish You Were Here - 7
Funkadelic - Maggot Brain - 4
Een makkelijke stem op het enige fatsoenlijke nummer dat er nog overbleef in de finales.

Marooned van op Division Bell is de Maggot Brain van de jaren 90!

Mijn stem is nog onzeker. Ik ga ze alletwee eens op repeat laten spelen tot ik ze beu ben en die met de meeste plays is gewonnen.

Moeilijker dan gedacht, ik heb ze nu beide door de boxen laten knallen en ik kom er niet uit.
Same. Ik kan blind voor m'n eigen nominatie stemmen op er vanaf te zijn. Maar Maggot Brain is toch ook zo verdomd mooi.

Misschien niet de twee beste nummers van de wedstrijd maar wel de twee die me het meeste raken. Verdomd moeilijk om te kiezen.

Pink Floyd - Wish You Were Here - 8
Funkadelic - Maggot Brain - 4

Ik ga toch voor mijn eerste gedacht gaan. Maar een mooie finale, met 2 prachtige nummers, elk op hun eigen totaal verschillende manier.

Pink Floyd - Wish You Were Here - 9
Funkadelic - Maggot Brain - 5

Mijn plan is mislukt want Maggot Brain staat al een hele dag op repeat en ik ben het nog niet beu. Wordt elke keer beter. Wat een album ook!

Maar met Wish You Were Here ben ik ook tevreden. Staat wel hoog in de tijdloze. Slecht voor onze hipster cred.

Pink Floyd - Wish You Were Here - 10
Funkadelic - Maggot Brain - 6

Wish you were here is uiteindelijk ook maar de Temu you were here van Amerika.

Deze mooie finale verdient ook wel een inhoudelijke opmerking: Maggot Brain snijdt dieper in mijn vezels, telkens die gitaarsolo start. Puur emotionele keuze.

Laatst bewerkt:
Funkadelic - Maggot Brain - 7

Wat Crock zei, nothing beats a fuzz guitar.

Aangezien de stem voor @Kid_C 10-6 was ga ik er vanuit dat @J.Brown op Funkadelic stemde. Correct me if I'm wrong!

Funkadelic - Maggot Brain - 9

Waanzin hoe één eenvoudige gitaar mijn ziel in duizend stukken kan scheuren, en blijft scheuren.

Terug
Bovenaan