Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fanfiction is voor het Literatuur sub-forum.King Crimson - 21st Century Schizoid Man - 7
Gal Costa - Nao Identificado - 4
We houden het een beetje spannend! Ik wil traantjes en drama zien als Gal wint!![]()

Nina Simone is een even groot icoon als Hendrix, ik zie het probleem niet.Snap nog altijd niet dat Jimi Hendrix daarvoor is moete sneuvelen. Zeker als we zien naar het resultaat van gisteren
Als het nummer u na 2 keer luisteren tegensteekt is het een probleem ja.Nina Simone is een even groot icoon als Hendrix, ik zie het probleem niet.

Ik denk dat sommige leden hier expres gewoon tegendraads stemmen voor de extra hipster-creds ofzoTweede dag dat ik me ga onthouden, de echt goeie muziek is precies allemaal al gesneuveld![]()
Om eerlijk te zijn had ik precies nog niet van nina Simone gehoord voor deze wedstrijdNina Simone is een even groot icoon als Hendrix, ik zie het probleem niet.
Dus is dat echt zo?Ik denk dat sommige leden hier expres gewoon tegendraads stemmen voor de extra hipster-creds ofzo![]()

Muziek gaat dan ook niet alleen over kwaliteit maar gevoel.
Nee maar serieus. Ik snap tot op een zeker punt dat een ontdekking een verrassingseffect heeft en dat kan zeker een invloed hebben op een stem maar na 1 ronde is de verrassing er toch af? Beetje zelfde als tegen Satisfaction stemmen omdat je de riff bent beugehoord, zo een argument zegt niks over de kwaliteit. Of zoals tegen een nummer stemmen omdat de artiest al een nummer in de volgende ronde heeft niks zegt over de kwaliteit.
Er wordt niemand iets verboden maar een deel van een discussie(forum) is toch ook de argumenten van de andere zien en erop reageren? Niet simpel als er gewoon droog gestemd wordt natuurlijkof we kunnen gewoon stoppen met het gatekeepen? Laat mensen eens kiezen wat ze zelf willen zeg![]()
Ergens waar maar op die manier kan er ook geredeneerd worden dat de Big Mac de beste hamburger ooit isMuziek gaat dan ook niet alleen over kwaliteit maar gevoel.
Dus je maakt nu een vergelijking tegen je eigen argument, want Satisfaction is een big mac.Ergens waar maar op die manier kan er ook geredeneerd worden dat de Big Mac de beste hamburger ooit is

Bij een big mac denk ik niet aan Satisfaction meer aan iets van Dimitri Vegas of Cher haar nummer met SonnyDus je maakt nu een vergelijking tegen je eigen argument, want Satisfaction is een big mac.![]()
Nee da's softijs.Bij een big mac denk ik niet aan Satisfaction meer aan iets van Dimitri Vegas of Cher haar nummer met Sonny