Battle Royale: the 1960's - 1/8e finales (de echte)

King Crimson - 21st Century Schizoid Man - 7
Gal Costa - Nao Identificado - 3

je zou denken dat keuzes in de 1/8 finales moeilijke zijn. easy peasy lemon squeezy

King Crimson - 21st Century Schizoid Man - 7
Gal Costa - Nao Identificado - 4

We houden het een beetje spannend! Ik wil traantjes en drama zien als Gal wint! :evil:

King Crimson - 21st Century Schizoid Man - 8
Gal Costa - Nao Identificado - 4

Gal Costa vond ik de eerste luisterbeurt ook maar wat meh, maar dat heeft hier echt een klik gemaakt. Heb dat album al met veel plezier een paar keer opgezet. Of ik merk gewoon dat ik het hele album luister als ik Nao Identificado luister voor deze Battle, omdat erna Sebastiana volgt en ik dat zo mogelijk nog beter vind.
Geeft mij goesting om nog verder in de Braziliaanse muziekgeschiedenis te duiken. Dus dank aan wie dit genomineerd heeft.
Maar 21st Century Schizoid Man vind ik gewoon te episch.

Ik denk dat sommige leden hier expres gewoon tegendraads stemmen voor de extra hipster-creds ofzo :unsure:
:unsure:

Nee maar serieus. Ik snap tot op een zeker punt dat een ontdekking een verrassingseffect heeft en dat kan zeker een invloed hebben op een stem maar na 1 ronde is de verrassing er toch af? Beetje zelfde als tegen Satisfaction stemmen omdat je de riff bent beugehoord, zo een argument zegt niks over de kwaliteit. Of zoals tegen een nummer stemmen omdat de artiest al een nummer in de volgende ronde heeft niks zegt over de kwaliteit.

Laatst bewerkt:
:unsure:

Nee maar serieus. Ik snap tot op een zeker punt dat een ontdekking een verrassingseffect heeft en dat kan zeker een invloed hebben op een stem maar na 1 ronde is de verrassing er toch af? Beetje zelfde als tegen Satisfaction stemmen omdat je de riff bent beugehoord, zo een argument zegt niks over de kwaliteit. Of zoals tegen een nummer stemmen omdat de artiest al een nummer in de volgende ronde heeft niks zegt over de kwaliteit.
Muziek gaat dan ook niet alleen over kwaliteit maar gevoel.

Terug
Bovenaan