parabellum
Well-known member
Antwerpen lijkt de beste kaarten te hebben, met als outsider Kortrijk.
Kortrijk (uit vorm) uit de play-offs geknikkerd door Limburg (misschien wel dé ploeg in vorm).
Halve finales
Oostende-Aalst: Oostende met z'n slechtste seizoen in 10 jaar vs Aalst met z'n beste seizoen in 10 jaar. Ik vermoed dat Aalst zo gemotiveerd zal zijn (Oostende is toch sinds jaar en dag de rode lap op de Aalsterse stier) dat ze de eerste wedstrijd in Oostende zullen winnen. Groot probleem bij Aalst blijft echter de beperkte kern, tegen Mechelen in de kwartfinale waren ze eigenlijk ook maar met 6 spelers aan het roteren. Oostende speciaal voor de play-offs nog Tytan Anderson aangetrokken van bij Leuven, een extra volwaardige speler.
Ik vrees dus dat Aalst net te kort gaan komen voor een stunt, en het uiteindelijk 3-2 voor Oostende zal worden.
Antwerpen-Limburg: Limburg in bloedvorm en Antwerpen niet op volle kracht. Maar Limburg heeft reeds een extra match achter de kiezen en is veel dieper moeten gaan om in die halve finales te raken, terwijl Antwerpen met de rem op het in twee matchen heeft geklaard. Intrinsiek is Antwerpen ook gewoon de beste ploeg. Ik zou 3-1 voor Antwerpen zeggen.
Met dan in de finale een droge 3-0 voor Antwerpen.