Baldur's Gate 3

Baldur's Gate 3

Weet je wat ik mis? Zo'n dikke papieren manual waarin de meest obscure regels en spells worden uitgelegd zoals 20 jaar geleden bij zijn voorganger.

Ik word een oude zaag.

Disguise self :p
Een van de eerste zaken die ik probeerde maar werkte helaas niet :frown: zelfs als Drow werd iedereen meteen hostile.

Act 1 intussen klaar. Ik moet zeggen dat mijn eerste indruk niet zo positief was (o.a. de companions, de setting en het verhaal liet me koud) maar geleidelijk aan is dat gevoel toch helemaal omgeslagen. Je blijft ook plot threads vinden, nieuwe regio's en geheimen. Enorm onder de indruk.

tactician is echt niet normaal,zit bij de laatste boss maar is onmogelijk en denk dat ik het spel volledig opnieuw moet doen om voor te bereiden

Spel uitgespeeld na 92h damn what a game, what a ride, meesterwerk.
Langs de ene kant jammer dat het gedaan is, langs de andere kant, kan ik nu beginnen aan mijn Dark Urge chr :devilish:

Heb je nooit geleerd dat je niet zomaar overal zo der te kloppen binnen moet gaan? 😅
Ja dat waren we even vergeten 😅.

Dacht a dat gaat gewoon een opgesloten beest zijn. Maar op zo een korte termijn al zeer toffe dingen tegen gekomen dat ik wel is zal gebruiken in one shots.

Laatst bewerkt:
Gisteren onze MP campaign verder gezet. Blijft echt super leuk, niet alleen het samen spelen maar ook om te zien hoe bepaalde zaken op een andere manier worden opgelost. Of helemaal niet :D

Terug
Bovenaan