Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gebruik Google....?Weet je wat ik mis? Zo'n dikke papieren manual waarin de meest obscure regels en spells worden uitgelegd zoals 20 jaar geleden bij zijn voorganger.
Ik word een oude zaag.
Is toch niet hetzelfde?Gebruik Google....?
Een van de eerste zaken die ik probeerde maar werkte helaas nietDisguise self
zelfs als Drow werd iedereen meteen hostile.Ge kunt de moeilijkheidsgraad toch ingame aanpassen? Of vergis ik mij?tactician is echt niet normaal,zit bij de laatste boss maar is onmogelijk en denk dat ik het spel volledig opnieuw moet doen om voor te bereiden
ja maar wrs om plat te halen moet hij heel de game in tactician doen.Ge kunt de moeilijkheidsgraad toch ingame aanpassen? Of vergis ik mij?
met Google kunt ge uw broer geen lap geven als hij vraagt of hij ook eens magGebruik Google....?
Ne laptop komt harder aan zennemet Google kunt ge uw broer geen lap geven als hij vraagt of hij ook eens mag

Idd, heb ik zelf ook al gedaan. Companions kan je ook respeccen trouwens, zelfs de classes.ja maar wrs om plat te halen moet hij heel de game in tactician doen.
@Kiiilerke je kan toch in uw camp respeccen als je withers hebt...?
Gisteren een wearbear en female orger tegengekomen in dorpje waar allemaal goblins zaten![]()

Ja dat waren we even vergetenHeb je nooit geleerd dat je niet zomaar overal zo der te kloppen binnen moet gaan?![]()
.
Vanavond eens verder proberen.