Furiax
Active member
Laatste turn based rpg's die ik gespeeld heb zijn FF:VII op de PS1 en Chrono Trigger op de Nintendo DS, dus al heel lang geleden dat ik in dat genre nog eens iets aangeraakt heb. En als ik dit spel zo bekijk ook niet echt vergelijkbaar.Dat je DnD niet kent maakt minder uit lijkt me.
Ben je bekend met turnbased rpg's?
Kun je je wat inbeelden bij rogue, cleric, Wizard,...?
Ik vind het moeilijk in te schatten hoe toegankelijk het is aangezien ik zowel divine divinity al gespeeld heb en DnD speel. Die combinatie maakt me er natuurlijk heel bekend mee.
Ik denk wel dat het op 'Explorer' zeker heel toegankelijk is. Ook omdat je relatief vroeg in het spel de mogelijkheid krijgt om te respeccen, als je toch 'fouten' zou gemaakt hebben of andere keuzes wilt maken qua character.
Heb door de jaren heen wel heel wat gewone RPG's gespeeld en fantasy stuff heeft mij ook wel altijd ergens geïnteresseerd dus termen als rogue, cleric, wizard enzo zijn me niet onbekend.
Zal eens wat gameplayfilmpjes bekijken, hoewel ik eigenlijk niet te veel wil spoilen, voor ik tot aankoop over ga.
En zou toch ook liefst niet op de makkelijkste moeilijkheidsgraad willen starten, er mag wel iets van uitdaging inzitten.
tenzij ge in uw blootje speelt zult ge het niet op dezelfde manier tegenkomen, ik geef het 1 kans op 1000