Autosalon Brussel

Ik ga zeker kijken, is jaren geleden. En ook terug motosalon. China is trouwens aanwezig met liefst 20 automerken

• BAIC
• BAW
• BYD
• DFSK
• Firefly
• Forthing
• Foton
• Jaecoo
• Leapmotor
• Linktour
• Livan
• Lotus
• Maxus
• MG
• Nio
• Omoda
• Polestar (EDIT - dank u Nineshots)
• Skyworth
• Xpeng
• Zeekr

Laatst bewerkt:
Nog niet geweest, maar misschien dat ik dit jaar eens ga.
Mijn bestelwagen is aan vervanging toe, zijn er ter plekke kortingen of niet?
Onlangs naar het landbouwsalon geweest, weet niet in hoeverre dat te vergelijken is.

Waarschijnlijk is dat in het weekend ook over de koppen lopen?

Ik ga zeker kijken, is jaren geleden. En ook terug motosalon. China is trouwens aanwezig met liefst 19 automerken

• BAIC
• BAW
• BYD
• DFSK
• Firefly
• Forthing
• Foton
• Jaecoo
• Leapmotor
• Linktour
• Livan
• Lotus
• Maxus
• MG
• Nio
• Omoda
• Skyworth
• Xpeng
• Zeekr
Je bent Polestar vergeten (als je dan toch MG en Lotus in die lijst gooit).

Nog niet geweest, maar misschien dat ik dit jaar eens ga.
Mijn bestelwagen is aan vervanging toe, zijn er ter plekke kortingen of niet?
Onlangs naar het landbouwsalon geweest, weet niet in hoeverre dat te vergelijken is.

Waarschijnlijk is dat in het weekend ook over de koppen lopen?
Ik weet niet hoe het nu zit, maar bij de laatste edities werden geen wagens meer verkocht op het salon en werd er altijd doorverwezen naar ene lokale dealer. Het is wel ooit anders geweest.

Ik ga zeker kijken, is jaren geleden. En ook terug motosalon. China is trouwens aanwezig met liefst 20 automerken

• BAIC
• BAW
• BYD
• DFSK
• Firefly
• Forthing
• Foton
• Jaecoo
• Leapmotor
• Linktour
• Livan
• Lotus
• Maxus
• MG
• Nio
• Omoda
• Polestar (EDIT - dank u Nineshots)
• Skyworth
• Xpeng
• Zeekr
Meeste van deze merken heb ik al eens in het straatbeeld gezien ondertussen, zelfs die Forthing en Leapmotors.

Die Forthing U tour ziet er dan ook wel heel netjes uit. Als je de mono volume toer op wilt/moet, is er niet veel keuze meer.

Zaterdag ga ik met 2 maten, zal vooral de motoren zijn. Ik ga me toch eens op die Zontes 703RR zetten 😍

Die Forthing U tour ziet er dan ook wel heel netjes uit. Als je de mono volume toer op wilt/moet, is er niet veel keuze meer.

Zaterdag ga ik met 2 maten, zal vooral de motoren zijn. Ik ga me toch eens op die Zontes 703RR zetten 😍

Zontes zijn service in Belgie is triester als triest.
Was ook aan het kijken om eentje aan te schaffen (de 368 scooter) maar heb toch maar terug voor honda adv gekozen.
Verschillende maanden wachten op de meest simpele onderdelen.

Spijtig, want ze zijn niet lelijk.
Zo een 703rr had mooi naast de rs660 kunnen staan

Dat is wel jammer ja. Die 368G had ik ook al gezien, al zou ik dan eerder voor die nieuwe 552G gaan.

Benda had ik er ook graag gezien, net als Rieju. Jammerlijk genoeg zijn beide er niet

Daarnet hebben ze 25 duo tickets weg gegeven op Radio Willy. Jammerlijk genoeg nog niets ontvangen of ik heb gewonnen of niet :(

@utolor. Helaas geen idee, het staat er nergens op. Op FB zag ik dat het op het kasticket kwam dus mss is dat enkel via fysieke scan geactiveerd bij "afhaling".

Heb je een idee of je die online moet vastleggen en dan in de winkel moet afhalen? Of kan je die ook gewoon aan de kassa of infobalie vragen zonder bestelling?
Als je de tickets van Carrefour bedoelt. Gewoon aan de kassa/infobalie vragen. Het zijn codes die je dan op de website van het autosalon moet ingeven. Vorig jaar was dit toch zo.

Die prijzen zijn toch echt waanzinnig. 8000 euro voor dat machien? :oink: Die wil ik toch ook eens zien.

Terug
Bovenaan