Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze editie zal ik vooral onthouden als het moment waarop het pijnlijk duidelijk werd dat de gevestigde merken niet langer slechts de hete adem van de Chinezen in hun nek voelen, maar dat ze gewoon los voorbijgestreefd zijn.
Vandaag naar het Autosalon geweest, en voor een maandag was er verbazend veel volk aanwezig.
Deze editie zal ik vooral onthouden als het moment waarop het pijnlijk duidelijk werd dat de gevestigde merken niet langer slechts de hete adem van de Chinezen in hun nek voelen, maar dat ze gewoon los voorbijgestreefd zijn.
Ik volgde de opkomst van de Chinese constructeurs al langere tijd, en ik dacht dat het grootste "gevaar" zou komen van EV-gefocuste merken als BYD en Xpeng (wat volgens mij nog steeds zo is), maar nu blijkt dat zelfs de "ouderwetse" Chinese autobouwers als BAIC en Dongfeng met hun benzinemodellen gewoon een betere kwaliteitsindruk bieden dan de laatste lichting modellen van de westerse merken. Dat is nog niet eens rekening houdend met de prijs.
Het gaat geen vijf jaar meer duren voor de meerderheid van de nieuw verkochte wagens van Chinese herkomst is, dat kan niet anders.
Inderdaad.Dit.
Wij zijn met het werk overgestapt van VW naar BYD begin van het jaar.
Ik heb nog een ID4: met opties heeft dat ding een catalogus waarde van iets van een 60K.
Daartegenover de BYD Seal U dit al die opties standaard heeft aan 46k.
Tja.
Wordt de kwaliteit van een wagen niet vooral duidelijk als je er mee rijdt en na x jaar bezit? Iets wat op een salon niet te onderscheiden is.Vandaag naar het Autosalon geweest, en voor een maandag was er verbazend veel volk aanwezig.
Ik volgde de opkomst van de Chinese constructeurs al langere tijd, en ik dacht dat het grootste "gevaar" zou komen van EV-gefocuste merken als BYD en Xpeng (wat volgens mij nog steeds zo is), maar nu blijkt dat zelfs de "ouderwetse" Chinese autobouwers als BAIC en Dongfeng met hun benzinemodellen gewoon een betere kwaliteitsindruk bieden dan de laatste lichting modellen van de westerse merken. Dat is nog niet eens rekening houdend met de prijs.
Het gaat geen vijf jaar meer duren voor de meerderheid van de nieuw verkochte wagens van Chinese herkomst is, dat kan niet anders.
Op de wegligging van de Seal had ik tijdens mijn testrit weinig aan te merken, maar daar zal ik vanaf eind volgende maand meer over kunnen vertellen.Wordt de kwaliteit van een wagen niet vooral duidelijk als je er mee rijdt en na x jaar bezit? Iets wat op een salon niet te onderscheiden is.
Van de BYD Seal is bvb bekend dat de baanligging niet van de sterkste is in bepaalde omstandigheden.
Ik wil u niet op voorhand teleurstellen, maar de kortingen bij Lexus zijn triest naar een particulier toe. Althans bij Lexus Latem, maar ik verwacht geen mirakels bij andere dealers.Ik heb volgend weekend een afspraak bij een Lexus dealer, gewoon eens naartoe gaan om te zien wat de condities zijn (ik zal deze hier dan wel posten).
Zoals ik zei in mijn post, als je nu op de website kijkt gaat er toch al 3k af. Wat niet mis is, plus een kleine overname premie dabei, soit, ik ga zien, maar is wel een natte droom van mij dat model. Volgens mij gaat ie wel een paar car of the year awards binnen rijven... Begin de 30k, voor een lexus, ik heb duurdere hybride modellen gezien vandaag hoor. Blijft uiteraard veel geld voor een wagen.Ik wil u niet op voorhand teleurstellen, maar de kortingen bij Lexus zijn triest naar een particulier toe. Althans bij Lexus Latem, maar ik verwacht geen mirakels bij andere dealers.
Op de site van Lexus staan ook die twee prijzen, dus waarschijnlijk zetten ze op het salon hun originele prijs wat extra in de verf, om daarna de korting in de spotlight te zetten?Start vanaf 30990, en op het salon was de vanaf prijs in de 34k, zo zie je maar...
Start vanaf 30990, en op het salon was de vanaf prijs in de 34k, zo zie je maar...
Ja. Ik loop op het autosalon altijd in t-shirt rond. Alleen als je in de gangen tussen de paleizen loopt, is het iets kouder als er een poort wat tocht doorlaat, maar in trui/longsleeve zou je zeker geen kou mogen hebben.Hoe warm was het daar ongeveer? Warm genoeg om jas in de auto te laten?
Hoe warm was het daar ongeveer? Warm genoeg om jas in de auto te laten?
Ik heb het altijd koud, maar op het autosalon was ik me kapot aan het zweten met trui + jas. Die jas zat snel in m'n rugzak.Hoe warm was het daar ongeveer? Warm genoeg om jas in de auto te laten?
Fyi Lexus Latem bestaat al een tijd niet meer. Ze zijn verhuisd naar een redelijk klein plekje in Gent.Ik wil u niet op voorhand teleurstellen, maar de kortingen bij Lexus zijn triest naar een particulier toe. Althans bij Lexus Latem, maar ik verwacht geen mirakels bij andere dealers.
Is een Vestiaire aan de ingang voor diegenen die dat wensen. Ik liep rond in mijne winterfrak, ik had wel wat warm daarbinnen moet ik u zeggenNooit jas aandoen daar, ik draag altijd een hemd en is meer dan voldoende.