Audiobooks

Hier vooral fan van Ray Porter. (We are BOB, Project Hail Mary,..
de manier waarop bepaalde segmenten in het boek overgebracht worden zijn subliem :) ♫♫♫♫)

Alsook World war Z is zeker een aanrader, vooral de "The Complete Movie Tie-In" editie.

Besloten om audioboeken opnieuw een kans te gunnen, en ben begonnen met het luisteren naar The Eye of the World van Robert Jordan. Elke dag 1 a 2 hoofdstukken tijdens het fietsen. Valt ditmaal heel goed mee, vooral ook omdat ik reeds zo vertrouwd ben met het bronmateriaal wegens het zo vaak gelezen te hebben.

Hopla, die is uit! Was wel plezant om te volgen tijdens het fietsen en het viel me op tijdens de laatste dagen terwijl het kwik zich dichter en dichter tegen het vriespunt bevond, dat de motivatie om te fietsen er niet altijd was maar de motivatie om toch maar een hoofdstuk van dit boek te luisteren groot genoeg was om me op de fiets te dwingen.
Het einde van The Eye of the World blijft ook in audioboek geweldig om te volgen :love:

Ik moet wel zeggen, als je zo stilzit op de fiets en Jordan begint aan een epistel over het weer, of de omgeving, of de klederdracht, of andere minder interessante dingen, je wel heimwee krijgt naar een normaal boek waarin je zoiets gemakkelijker kan skippen :laugh:
Ik kijk al uit naar "the slog" :laugh:

Vanaf heden een stevige selectie aan audioboeken inbegrepen in je Spotify-abonnement, waarmee je elke maand 12u luistertijd hebt.

Ik luister elke dag ongeveer 90 min audiobooks in de wagen. Ik moet ongeveer de hele tijd rechtdoor rijden en er is weinig verkeer op de baan dus ik kan me best goed op de boeken concentreren.
Voorlopig heb ik enkel nog maar non fictie geluisterd omdat je daar toch wat minder snel van afgeleid geraakt.
Een paar favorieten:
The DEFECTOR: After 20 Years in Scientology
The Girl with Seven Names: A North Korean Defector’s Story

Ik heb sinds kort een abbonement op storytel en heb de laatste anderhalve maand een hele hoop audioboeken door gejaagd. In november had ik een leesdipje omdat ik altijd zo verschrikkelijk moe was 's avonds en dan ben ik op Spotify audioboeken gaan luisteren terwijl ik mee volgde in het boek. Ik moet de snelheid wel , afhankelijk van de verteller, op 2x zetten want anders gaat het té traag. Als ik niet mee volg in een boek zet ik de snelheid rond 1,5x

Sindsdien heb ik bijna al mijn boeken op die manier gelezen 😅 en aangezien de uren van Spotify heel beperkt zijn, Storytel maar eens geprobeerd en dat blijkt dus voor mij een enorme succes te zijn. Ook veel leuker om iets van sport te doen terwijl ik naar een boek kan luisteren.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan