RPG PC PS5 XBOX Atlas Fallen

Inderdaad, overal toch vrij positief over de game. Wat AA jankyness vind ik persoonlijk geen probleem en zie in de reviews terugkomen dat het leuk is en combat de moeite is.
 
Of ik de reviews echt "goed" zou noemen weet ik niet, eerder "ok", op Metacritic scoort hij 64 uit 33 reviews.
Ik ga hem voorlopig aan mij laten voorbij gaan, maar zie hem mij wel nog eens aan te schaffen ooit on a budget.

Edit: ben ook een stream aan het volgen en wat ik wel al merk is dat het verhaal wel echt c-tier is maar de combat er wel leuk uit ziet.
 
Doet me heel hard denken aan Anthem. Enorm veel potentieel, vette combat, door de open world vliegen, landen en terug vliegen ging enorm vlot, maar dat was het dan ook.
 
Doet me heel hard denken aan Anthem. Enorm veel potentieel, vette combat, door de open world vliegen, landen en terug vliegen ging enorm vlot, maar dat was het dan ook.
Goh... ik denk dat veel spelers nog hun bedenkingen hebben bij de combat van Anthem hoor. :unsure: Ik heb hem gekocht op ps5. Deftige combat en snel rondkomen in een mooie wereld gaf de doorslag.
 
Trophy-guide is online op Powerpyx:


Ziet er goed doenbaar uit, niets missable, dus. Ik vind het wel een beetje curieus dat ze dit vermelden:

  • Does difficulty affect trophies?: No, you can do everything on Unnamed’s Story (Easy difficulty). It is highly recommended to play on Unnamed’s Story: the enemies in this game can take a very long time to defeat
Zelf ook geen fan van "bullet-sponge"-ennemies. FFXVI heeft ook fijne combat, maar in NG+ maakt het niet uit hoe fancy uw skills gecombineerd worden, low-level = lang kletsen om één vijand neer te krijgen.
 
Trophy-guide is online op Powerpyx:


Ziet er goed doenbaar uit, niets missable, dus. Ik vind het wel een beetje curieus dat ze dit vermelden:

  • Does difficulty affect trophies?: No, you can do everything on Unnamed’s Story (Easy difficulty). It is highly recommended to play on Unnamed’s Story: the enemies in this game can take a very long time to defeat
Zelf ook geen fan van "bullet-sponge"-ennemies. FFXVI heeft ook fijne combat, maar in NG+ maakt het niet uit hoe fancy uw skills gecombineerd worden, low-level = lang kletsen om één vijand neer te krijgen.
Heb het ook bij verschillende reviews gelezen dat het nogal bullet sponge enemies zijn. Daardoor denk ik ook wel te starten bij easy.
 
Ook al uurtje of 2 gespeeld hier en moet zeggen stelt niet teleur hier.
Combat is inderdaad zeer leuk. Moet juist nog leren om sneller parry te gebruiken. Graphics zien er ook uitstekend uit op ps5, en nog niks gemerkt van frame drops.
 
Ook al uurtje of 2 gespeeld hier en moet zeggen stelt niet teleur hier.
Combat is inderdaad zeer leuk. Moet juist nog leren om sneller parry te gebruiken. Graphics zien er ook uitstekend uit op ps5, en nog niks gemerkt van frame drops.
Ja die parry is idd heel belangrijk , had er in het begin ook moeite mee , maar met mijn essence stone gaat het beter.
 
Laatst bewerkt:
heb het even rap gespeeld maar als je meer dan 1 enemy voor u hebt moet je toch constant met de camera draaien want meestal heb je die 2 enemies niet op uw scherm, en als je er 1 aanvalt kan je niet zien wanneer de ander u komt aanvallen met als gevolg dat je niet direct kan dodgen....nog mensen met dit probleem?
 
heb het even rap gespeeld maar als je meer dan 1 enemy voor u hebt moet je toch constant met de camera draaien want meestal heb je die 2 enemies niet op uw scherm, en als je er 1 aanvalt kan je niet zien wanneer de ander u komt aanvallen met als gevolg dat je niet direct kan dodgen....nog mensen met dit probleem?
Je hebt zo pijltjes rondom jou die aangeven waar vijanden zijn als ze niet in beeld zijn. Als de vijand gaat aanvallen, worden die bijvoorbeeld rood en dan weet je wanneer je moet dodgen of parry'en. Heel handig is het niet, maar het is alvast een indicatie.
 
Je hebt zo pijltjes rondom jou die aangeven waar vijanden zijn als ze niet in beeld zijn. Als de vijand gaat aanvallen, worden die bijvoorbeeld rood en dan weet je wanneer je moet dodgen of parry'en. Heel handig is het niet, maar het is alvast een indicatie.
hmmm precies niet gemerkt dat het van kleur wisselt....
toch op letten
 
heb het even rap gespeeld maar als je meer dan 1 enemy voor u hebt moet je toch constant met de camera draaien want meestal heb je die 2 enemies niet op uw scherm, en als je er 1 aanvalt kan je niet zien wanneer de ander u komt aanvallen met als gevolg dat je niet direct kan dodgen....nog mensen met dit probleem?
zoals de andere aangeven: rode/blauwe pijlkes in gaten houden. De rode pijlen gaan eerst gewoon rood worden om aan te geven dat er een aanval aankomt, als de pijl dan groter en donkerrood wordt dan is het moment er om de sandskin te gebruiken en te parryen . Eventueel uw camera locken op vijand (L3 of R3 dacht ik) en dan kan je sneller tussen de verschillende vijanden schakelen met de rechterjoystickk
 
Terug
Bovenaan