Volledige Set-ups ASUS ROG Ally (Lees beschrijving)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
30/09/2023 00:00

Mich91

Member
iTrader: 100% (5/5)
Algemene informatie/specificaties
Minimumprijs €700
Meeneemprijs €725
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Lede
Beste leden,

Bij deze wil ik mijn ASUS ROG Ally te koop aanbieden maar hier is wel een kanttekening bij...

Ik heb bij launch de ASUS ROG Ally gekocht en was en ben hier super tevreden over, echt een handheld beest! Samen met met Steam Deck mijn favoriete gaming gerelateerde aankoop in jaren, if not, ooit!

Nu heb ik ergens half augustus de stommiteit begaan om over de oplaadkabel te struikelen en mijn Ally op de grond te laten vallen....

Er waren 2 heel minieme deukjes te zien aan de onderste hoeken van de shell (Ik ben absoluut allergisch aan krassen en deuken in mijn toestellen...) en ik hoorde iets rammelen vanbinnen (de speakers bleek nu)

Ik heb de Ally in reparatie opgestuurd naar Bol.com en heb deze vorige week terug ontvangen zonder kosten. Was heel wat meer aan gebeurd dan oorspronkelijk gedacht, het mainboard is vervangen (omwille van de kapotte SD kaartlezer), speakers zijn vervangen en dergelijke. Dus het toestel is weer tip, top in orde, heb er deze week zelfs MK1 op uitgespeeld. Alleen de visuele schade, de deukjes, zijn niet gerepareerd en dat blijft mij toch kwellen...

Dus wil ik deze aanbieden aan een verlaagde prijs zodat ik mits wat opleg een nieuwe kan kopen want het is echt een toptoestel!

Ik had graag nog €699 voor mijn Ally gekregen en wou eens luisteren of hier misschien interesse was. Alles is aanwezig tot zelfs de plastiek die op de Ally zat in de verpakking.

Alvast bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan