Astro Bot

Je moet toch echt alles goed afzoeken om alle bots en puzzelstukjes te vinden.
Ben nu een paar levels er door gevlogen dus al wat gemist lol

De tweede keer dat je een level speelt kun je voor 200 munten een vogel vrijlaten die je helpt met het vinden van de collectibles.

De tweede keer dat je een level speelt kun je voor 200 munten een vogel vrijlaten die je helpt met het vinden van de collectibles.
Gisteren opgestart, de eerste 2 levels gedaan, waarvan de eerste geen whirlwind icoontje had, maar ga nog eens zelf zoeken eerst naar dat stukje dat ergens verborgen zit. En pertang, ik ga er prat op dat ik een lvl steeds volledig uitpluis, dus vind het raar dat ik het in de tweede lvl het al niet gevonden heb. Zullen goed verstopt zijn die.

Game is wel af hetgeen ik al gespeeld heb, en de features van het bakje komen echt goed naar voren

Zeer fijne game. De controls voelen ideaal voor mij en de gimmicks die je gameplaywise krijgt per level zijn leuke afwisselingen. Superveel checkpoints en je bent echt direct terug. Niet dat het een moeilijke game, maar voegt wel toe aan de fun-factor dat je zo ononderbroken kan blijven spelen.

De collectibles die je unlocked zijn gewoon cute/cool als Playstation-fan. Verhaal is miniem, maar voor een game als dit maakt het echt niets uit.

Heerlijke platform game! 't Is lang geleden dat we nog zoiets voorgeschoteld gekregen hebben, maar ik vond de PlayStation artefacts van Astro's Playroom wel toffer. Ik ken de helft van de personages niet... :shutup:

Uitgespeeld en echt genoten van de game. Het Dude Raiding level is toch mijne favoriet. :love:

wat een mooie game, echt wel spijtig dat je deze niet in coop kan spelen.
zelf nog niet kunnen spelen, jongste dochter weigert de controller af te geven :)

sony wake up, dit zijn de games die we willen (en sackboy 2 :p), geen shit gelijk concord en fairgames (die de volgende ramp zal zijn)

Die 'challenges' zijn soms idd wel moeilijk. Was gisteren bezig met die van de 4de galaxy (de vierkantjes zeker) en daar heb ik op eentje toch even gevloekt. Als een 7-jarige dat gedaan krijgt kan ik beter stoppen met gamen.

Bwah, voor die jongeren is dat allemaal makkelijker dan voor ons met onze verouderde reflexen :unsure:
Nu in die 2de wereld alle challenges gedaan maar het was inderdaad niet zo simpel, zeker in vergelijking met de normale levels. :D Gelukkig dat het wel snel gaat en reloaden ook heel snel is, dat neemt een pak frustratie weg dat je daar niet op moet zitten wachten.

Die 'challenges' zijn soms idd wel moeilijk. Was gisteren bezig met die van de 4de galaxy (de vierkantjes zeker) en daar heb ik op eentje toch even gevloekt. Als een 7-jarige dat gedaan krijgt kan ik beter stoppen met gamen.
Over welke challenges hebben jullie het ? Tot nu toe er door gevolgen, nu aan 4de planeet het collectes doe ik later wel

Nu in die 2de wereld alle challenges gedaan maar het was inderdaad niet zo simpel, zeker in vergelijking met de normale levels. :D Gelukkig dat het wel snel gaat en reloaden ook heel snel is, dat neemt een pak frustratie weg dat je daar niet op moet zitten wachten.
Vooral vervelend dat er geen checkpoints zijn vind ik!
Toch ook al een aantal keer serieus staan vloeken 😝

Terug
Bovenaan