0xM
Member
Neen €80 ik had mij aangemeld via de herinneringsknop via mail direct besteld ik zie nu dat het terug uit stock is maar heb wel een bevestiging van mijn order gekregenAan 100 euro dan?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neen €80 ik had mij aangemeld via de herinneringsknop via mail direct besteld ik zie nu dat het terug uit stock is maar heb wel een bevestiging van mijn order gekregenAan 100 euro dan?
Gisteren opgestart, de eerste 2 levels gedaan, waarvan de eerste geen whirlwind icoontje had, maar ga nog eens zelf zoeken eerst naar dat stukje dat ergens verborgen zit. En pertang, ik ga er prat op dat ik een lvl steeds volledig uitpluis, dus vind het raar dat ik het in de tweede lvl het al niet gevonden heb. Zullen goed verstopt zijn die.De tweede keer dat je een level speelt kun je voor 200 munten een vogel vrijlaten die je helpt met het vinden van de collectibles.

), geen shit gelijk concord en fairgames (die de volgende ramp zal zijn)
Gelukkig dat het wel snel gaat en reloaden ook heel snel is, dat neemt een pak frustratie weg dat je daar niet op moet zitten wachten.Over welke challenges hebben jullie het ? Tot nu toe er door gevolgen, nu aan 4de planeet het collectes doe ik later welDie 'challenges' zijn soms idd wel moeilijk. Was gisteren bezig met die van de 4de galaxy (de vierkantjes zeker) en daar heb ik op eentje toch even gevloekt. Als een 7-jarige dat gedaan krijgt kan ik beter stoppen met gamen.
Ik elk sterrenstelsel kun je 4 challenge planeten vrijspelen.Over welke challenges hebben jullie het ? Tot nu toe er door gevolgen, nu aan 4de planeet het collectes doe ik later wel
Vooral vervelend dat er geen checkpoints zijn vind ik!Nu in die 2de wereld alle challenges gedaan maar het was inderdaad niet zo simpel, zeker in vergelijking met de normale levels.Gelukkig dat het wel snel gaat en reloaden ook heel snel is, dat neemt een pak frustratie weg dat je daar niet op moet zitten wachten.

Die planeten die je moet vinden in bepaalde levels ?Ik elk sterrenstelsel kun je 4 challenge planeten vrijspelen.
Nee,Die planeten die je moet vinden in bepaalde levels ?