RPG PC PS5 XBOX Assassin's Creed Shadows

Bijna even zot als games skippen omdat er iets met de trophies scheelt ;)
Zal ik ook nooit doen. Wat ik wel al eens durf te doen is dat ik het spel koop op een ander platform, indie games die fysiek uit komen op Switch waar ik bv niet echt zin in heb voor trophies te gaan of dat de grind te lang is die koop ik dan soms eens bewust voor Switch zodat ik het kan negeren. Maar er zijn zeker al genoeg games geweest die ik gewoon toch op PS koop ook al zit de Plat er niet in, FF VII Remake is de recentste, mss keer ik er ooit naar terug wie weet, maar for now zal die niet afgewerkt worden :p
 
Is gewoon een battle dat je niet kan winnen. Weinig games runnen nog deftig zonder een paar patches, dus ja je zal er naar kunnen terug keren als alles op disc staat, maar als die patches niet meer beschikbaar zijn ben je alsnog genaaid. Dit gaat alleen maar erger en erger worden omdat games ook steeds groter gaan blijven worden en gewoon niet meer op die discs passen, laat staan binnen 10 jaar waar alles toch gewoon digitaal zal zijn. Iedereen doet zijn ding, maar games skippen hiervoor vind ik wat ver gaan, tenzij je ze later dan eens cheap koopt of speelt ofzo.
Niet strijden is sowieso verloren denk ik dan...
Ik vrees dat we heel andere games spelen, het is een uitzondering dat het zonder patches echt onspeelbaar is in mijn mening/ervaring (Doesitplay is wel een goede indicatie). Een random crash of 2 op een speeltijd van 100 uur is vervelend, maar niet het einde. Unity was wel de slechtste ervaring ooit, maar dat was gelukkig een uitzondering. Je kan je ook afvragen waarom de ontwikkelaars zouden veranderen in hun quality control, als het spel toch gekocht wordt in de hoop dat het achteraf opgelost wordt (wat ook niet altijd gebeurt).

Dat het einde van de discs eraan komt, ben ik ook van overtuigd, maar er zijn nog andere opslagmedia die steeds goedkoper wordt, ze zijn al ooit van medium gewisseld, dat kan nog eens.

Ook het geluk gehad dat ik tot nu toe nog geen grote zaken gemist heb die ik wou spelen. Dus het is nog geen al te groot dilema geweest. Balurs Gate is de laatste dat ik oversloeg, maar ook die heeft nu een physical release gehad (wel 4 discs, maar het kan dus blijkbaar nog). Sea of Stars hetzelfde.
Naar de toekomst toe zoals ik zei (omdat ik het bij deze niet zie gewijzigd worden): "Compromis waaraan ik denk zal zijn om hem achteraf dan eens in een sale/afgeprijst te gaan kopen, of misschien tweedehands hier in de buy&sell", dus hetgeen je zegt.
 
Is toch al jaren zo ook bij een God of War ofzo waarvan 1.00 versie vol bugs zit en dan met een halve game download alles goed zit.

Ik zie er geen probleem in voor mij persoonlijk, het is toch meestal uitspelen en verkopen. Ik heb geen collectie
Met een 'offline' patch bedoel ik dat ze de mogelijkheid bieden om een game offline te kunnen blijven spelen, ook al zijn de servers afgesloten. Ieder zijn ding natuurlijk, de overgrote meerderheid van mijn game collectie is ook maar éénmalig spelen en op naar de volgende. Maar er zijn er toch die ik na x jaar eens opnieuw speel.
 
Weet er iemand hoe de gevechten gaan zijn? Terug RPG zoals AC Origins, Odyssey en Valhalla met gear items of gaan ze de kant van Mirage?
 
Trailer is nice, maar nog geen gameplay. Ik ga hier ook een grote korting afwachten voor deze, net als alle andere Ubisoft titels... die Star Wars game gaat mss de enige uitzondering worden agz ik daar wel hard naar uitkijk. Maar dat gaat dan de gewone basisversie worden sans Pass.
Ik deel ook hun mening niet dat ge games niet meer kunt bezitten. Als ik een game koop wil ik die na 10-15 jaar nog eens kunnen spelen. Dat is mijn hobby he. Als ik de disc insteek wil ik dat alles nog speelbaar is, en de laatste patch beschikbaar blijft.
Voor The Crew is dat alvast om zeep en wss binnen 4 jaar voor The Crew 2 ook en daarna Motorfest... 10 jaar en server goes schluss en daar staat ge met uwe disc en onspeelbaar spel. Division games zullen ook wel volgen ooit, de Tom Clancy games enz... Fuck mijn hele collectie kan mss binnen 10-15 jaar in de blauwe zak. Gelukkig heb ik nog nooit de volle pot betaald voor een online only game. Ook nooit voor hun season passes.
 
Mirrage is geleend van ne maat en na 2 uur opgegeven. Wa voor bagger was dat. Valhalla kon mij ook maar matig boeien. Ik zag wat elementen van God of War en Red dead redemption 2 met een ac coating maar het geheel werd nooit beter als zijn delen en voelde aan als een herhaling van de 2 daarvoor. Alhoewel ik origins en odyssey wel echt goed vond.

En dit ja het is al een paar keer gezegd maar dit ziet er gewoon uit als Ghost of Tsushima van den aldi. Misschien doen ze het wel goed he maar het blijft Ubisoft dus haal ik niks in huis tot er reviews zijn. Het geeft mij wel goesting om Ghost of Tsushima nog is te spelen want dat vind ik wel oprecht een parel
 
grappig dat men op wiki het levensverhaal van main character subtiel probeert aan te passen, zodat het toch lijkt alsof die een samoerai was...
wie zou daar nu kunnen achter zitten :')
 
Terug
Bovenaan