Action PC PS5 XBOX Assassin's Creed Codename Invictus

Timberwinter

Well-known member
aci.png


release: TBA
genre: action
dev: Ubisoft Montreal

Assassin's Creed multiplayer. Van de makers van For Honor.

Additionally, a team, including For Honor veterans, is currently working on bringing back multiplayer to Assassin’s Creed with a standalone experience through Infinity under the project codename Invictus.

 
Eerder zoals destiny . Waarbij alleen expansions en kleinere verhalen in verschillende tijdperken aan gaan toegevoegd worden .


Zou me niet niet verwonderen dat dit free to play word met extreem veel grind ( tenzij je 3 maandelijks passes enzo wilt kopen ) en voor elke regio betaald zal worden om te unlocken ...
 
Laatst bewerkt:
Eerder zoals destiny . Waarbij alleen expansions en kleinere verhalen in verschillende tijdperken aan gaan toegevoegd worden .
Gezien Oddysey en Valhalla eigenlijk veel te groot waren ben ik hier op zich wel fan van... Kleine verhaallijnen in 1 stad van een uurtje of 15-20. En zo dan een stuk of 3 als base game en om de zoveel tijd een DLC met een nieuwe stad.
Zou me niet niet verwonderen dat dit free to play word met extreem veel grind ( tenzij je 3 maandelijks passes enzo wilt kopen ) en voor elke regio betaald zal worden om te unlocken ...
Ja dat hoeft dan weer niet natuurlijk.
 
Zou me niet niet verwonderen dat dit free to play word met extreem veel grind ( tenzij je 3 maandelijks passes enzo wilt kopen ) en voor elke regio betaald zal worden om te unlocken ...
Ubisoft kennende zal het waarschijnlijk worden zoals je hier beschrijft.
 
Urrghhh liveservices.
Voor mij voelen die games vaak aan als een soort verplichting om te gamen.
Anders mis je content en rewards.
Ik had dit gevoel al bij de nieuwe Crash Team Racing,,, ge moest die hele XP balk volspelen op een paar weken tijd.
'Ah,,,meneer heeft geen tijd omdat hij het druk heeft op werk? PECH,,, geen Furry-Babe voor u :p'
 
Pfff, waar is de tijd van Altair, Ezio, Black Flag en Rogue... de laatste goeie was voor mij AC Unity...
Probeer Origins eens.
Ik was persoonlijk wat teleurgesteld in Unity en Syndicate, maar bij Origins hebben ze de formule aangepast.
Odyssey en Valhalla zijn vergelijkbaar met Origins maar persoonlijk vind ik de mappen gewoon veel te groot.
 
Ik vrees dat het Infinity concept gewoon weer pay to play gaat worden. Op zich is het mss een goei concept maar het zal gewoon te duur worden vrees ik.
Valhalla vind ik een goeie AC game zoals ook Oddesy en Origins maar eerlijk gezegd ben ik het Creed gevoel beetje kwijt. Ik vond het geweldig in de games waar Ezio centraal stond dat je jezelf echt een assassin voelde. Jammer dat da wat weg is.
Op zich vind ik de map in Valhalla niet TE groot maar soms wel een beetje leeg. Lundun was weer een beetje stedelijk maar ik mis wel de steden in de games zoals vroeger.
 
Ik vrees er ook voor dat Infinity het spel zal zijn waar ik ga afhaken. Ubisoft flirt veel te veel met commercieel gedoe en NFT's, en zo een gratis spel dat omgezet wordt in p2w heb ik geen zin in, alsook een Destiny 2 of FIFA concept. Dan haak ik af. Natuurlijk ken ik de details niet, maar ik sta sceptisch tegenover een wijziging v/h concept. En als het me niet zou bevallen haak ik af.

Ook zie ik niet in hoe een spel zoals AC van online zou kunnen profiteren. In het verleden heeft elke online functie zonder uitzondering gefaald. Of het nu de saaiste MP ooit was waar geen leven meer in zat na een week of de co-op modus uit Unity. Het heeft nooit gewerkt, en het zal nooit werken. Een eventuele MP modus zal alleen maar een algemene afname v. kwaliteit zijn. Wat ik vermoed is dat er een soort van "hub" in het heden komt, waar je dan door portalen naar "bepaalde plaatsen in het verleden kan reizen" en dat het aanbod van die plaatsen zal uitgebreid worden naarmate het spel vordert. Maar ik zie niet in hoe het voor een IP als dit kan werken.

Hetgeen mij het meest aantrok aan de spellen is namelijk dat je terugkeert in de tijd of een bepaalde setting kan verkennen die je vandaag niet kan verkennen, en waar vrij veel detail in zit. En dat zal het meest weg zijn.
 
Laatst bewerkt:
Enkele nieuwe details.

Speaking this week in Paris, Assassin's Creed boss Marc-Alexis Coté revealed a presentation slide for Invictus full of artwork showing past Assassin's Creed protagonists, as well as enemies such as Odyssey's minotaur.

I was able to ask Coté more about Invictus - although the project remains very much under wraps.

Was that artwork of past heroes - and the minotaur in particular - representative of what we might see from the experience? Yes, Coté said.

"Yes, it is part of our creative intention to bridge the different Assassin's Creed games together in a multiplayer experience. That's in part inspired from what we've done in the past."

 
Terug
Bovenaan