ARC Raiders

ARC Raiders

Toch een verslavend spel... best al wat leuke mensen tegen gekomen.

Vandaag aan een quest bezig en kwam 2 andere raiders tegen die dezelfde aan het doen waren. Met 1 van die naar de extraction point gelopen. Enkel werden we wat overmeesterd door wat arcs. Hij heeft het gehaald en ikke niet want 1 of andere raider shot me in the back 😡.

Daarna een vriendschapsverzoek van die persoon die het gehaald heeft. Hij wou weten of het nog gelukt was. Daarna nog een paar runs samen gedaan😁.

153156f1-e976-ArcRaiders_KeyArt_Roadmap-Final_1920x1080-Escalation-1024x576.jpg

Gisteren dan toch de Shots Fired trophy gekregen, ik heb de indruk dat ze wat bugs gefixt hebben sinds de update van gisteren. Ik ga toch is zien of die Practice makes perfect trophy nu ook in orde komt.

Iemand deze nog speelt en nog plaats heeft in ze squad?

Zou het graag kans geven maar heb niemand dat het speelt. Heb veel ervaring met scooters.

Practice makes perfect trophy lijkt nog steeds bugged, gisteren nog eens in de practice range geweest, maar ik heb de trophy niet gekregen.

Iemand die dit nog speelt op XBOX? Ik ben een week of 2 bezig nu en zeer lang geleden dat ik zo hooked was aan een spel.
Ik ben wel casual gamer en zit dus momenteel "vast" in pve lobbies. Met mijn slechte skills zou pvp een ramp zijn.
Heb zelfs moeite met de grotere arc :laugh: Kan dus wel wat hulp gebruiken voor cores te grinden voor workbench upgrades.

Hoe kun je zien welke bp je mist.
Denk dat ik er nog niet zo veel heb
bij workshop op pc is het R duwen op console zal het een andere toets zijn. Staat onderaan de welke.

Ik heb nog zitten

Anvil 2x
Aphelion 2x
Bobcat 3x
Deadline 1x
Defib 2x
Equalizer 1x
Jupiter 1x
Osprey 1x
Snaphook 1x
Tactical MK.3 (Healing) 1x
Venator 3x
Vita Spray 1x
Wolfpack 2x

bij workshop op pc is het R duwen op console zal het een andere toets zijn. Staat onderaan de welke.

Ik heb nog zitten

Anvil 2x
Aphelion 2x
Bobcat 3x
Deadline 1x
Defib 2x
Equalizer 1x
Jupiter 1x
Osprey 1x
Snaphook 1x
Venator 3x
Vita Spray 1x
Wolfpack 2x
Wow, dat is wel wat. Heb ik ook nog geen enkele van 😉

Ik heb nog zitten

Anvil 2x
Aphelion 2x
Bobcat 3x
Deadline 1x
Defib 2x
Equalizer 1x
Jupiter 1x
Osprey 1x
Snaphook 1x
Venator 3x
Vita Spray 1x
Wolfpack 2x
Bobcat, snaphook en wolfpack kan ik wel gebruiken 😄

Practice makes perfect trophy lijkt nog steeds bugged, gisteren nog eens in de practice range geweest, maar ik heb de trophy niet gekregen.
Misschien heb ik geluk gehad maar ik heb het is na gezien en heb deze al op 13 december gehaald.
Ben 2 trophy's verwijderd van de platinum.

Terug
Bovenaan