Apple Watch Series 6 44mm Blauw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
Woensdag 7 April 19u

Noscoped420

Well-known member
iTrader: 91% (10/11)
Algemene informatie/specificaties
Apple watch series 6, 44mm, Blue with Navy blue sportsband.
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Hasselt
Hallo

Hierbij verkoop ik mijn AW series 6 44mm blue aangekocht in December 2020, reden van verkoop is dat ik een deel van de functies toch niet benut + binnenkort een overstap naar Android maak ( variatie houd mijn interest in tech spullen op gang :smile: )

Staat van het horloge is mint zoals out of the box : dit will zeggen op dag 1 een screenprotector er op en er zijn 0 krassen of puntjes op de blauwe behuizing ( heb daar zelf een fobie voor bij duur materiaal dus ik zorg altijd dat de kans op beschadiging minimaal is tijdens gebruik )
Watch komt met de standaard Navy Blue sportsband, originele verpakking uiteraard aanwezig.

Garantie via serienummer Apple, batterij health is 100% ( de charge puck heeft altijd gehangen op een originele Apple charger die bij mijn iPhone kwam )

Minimum 310 Euro Excl
Meeneem 350 Euro Excl

Kan gebracht worden in een redelijke straal rond Hasselt ( Diepenbeek, Bilzen, Genk, St-Truiden, Tongeren en Diest )
Verzending is RISICO en VERZENDKOST voor koper, verzending gebeurd via Bpost Bpack.

Afsluitdatum is Woensdag 7 April 19u, ik behoud het recht niet te verkopen als de min prijs niet bereikt is of als er geen bod is tegen die datum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan