Apple TV Apple TV +

Blijft toch opvallend dat Apple tv de beste beeldkwaliteit van alle streamers heeft. We hebben onze nieuwe tv nu een dikke twee weken en toch al behoorlijk wat Netflix, Streamz en beetje Prime video op gekeken, maar gisteren voor het eerst dus Apple tv beginnen zien.

Hola pola. Dolby Vision liet efkes de spierballen rollen bij For Mankind.
Her grappige is, pre covid was de beeldkwaliteit een pak beter bij de streamers.

Ze hebben de kwaliteit/ bandbreedte zwaar moeten beperken van regulators in europa.

Ik heb het gevoel dat we nooit meer zijn teruf gekeerd naar toen. Allicht zag de meerderheid van de mensen het niet en hebben ze dit behouden.
 
Her grappige is, pre covid was de beeldkwaliteit een pak beter bij de streamers.

Ze hebben de kwaliteit/ bandbreedte zwaar moeten beperken van regulators in europa.

Ik heb het gevoel dat we nooit meer zijn teruf gekeerd naar toen. Allicht zag de meerderheid van de mensen het niet en hebben ze dit behouden.
Netflix heeft in Europa slechts een goeie 2 maanden hun bitrate verlaagd wegens corona.
 
Foundation vond ik zo'n mixed bag. Er zaten zoveel coole concepten in (basically alle interessante sci-fi elementen werden afgevinkt, zowel dingen als space elevators als religious sentient robots enz), en niet alleen vanwege het bronmateriaal want bijvoorbeeld alle stukken met Lee Pace vond ik het beste van heel de serie. Maar de stukken met Salvor vond ik dan weer vaak teleurstellend en naar het einde toe leek de opbouw van de serie zich helemaal teniet te doen.
Maar bon, ben sowieso geintrigeerd voor meer
Ook eindelijk aan bezig. Eerste aflevering vond ik top. Maar aflevering 3, waar ik nu zit, vond ik wat minder. En men wil er net iets teveel een straffe madammen reeks van maken lijkt mij. Alle leading roles zijn vrouwen “met ballen”, en het komt zo wat geforceerd over.

Blijf wel geïntrigeerd, en ga verder blijven kijken, maar hopelijk volgende afleveringen wel wat beter.
 
Five days at Memorial, over wat er allemaal gebeurd is in het Memorial hospitaal in New Orleans tijdens en na Katrina. Aflevering 1 valt redelijk mee, vanaf aflevering 2 begint het steeds ongemakkelijker te worden en aflevering 5 is een regelrechte gut punch.
 
Sinds gisterenavond apple tv, gratis proefperiode 7 dagen.
Eerst gedachte is dat ik sterk twijfel of ik hiervoor wil betalen.
Ik kende apple tv niet, zag een paar leuke films en zag dat dit extra betalend was, zelf oudere films van bij 2012 zijn ook betalend . Als je enkel naar de origins gratis kunt kijken is de keuze toch beperkt.
En als ik zoek naar een bepaalde genre of acteur, moet ik echt op de films klikken om te zien of deze gratis of betalend is?
 
Sinds gisterenavond apple tv, gratis proefperiode 7 dagen.
Eerst gedachte is dat ik sterk twijfel of ik hiervoor wil betalen.
Ik kende apple tv niet, zag een paar leuke films en zag dat dit extra betalend was, zelf oudere films van bij 2012 zijn ook betalend . Als je enkel naar de origins gratis kunt kijken is de keuze toch beperkt.
En als ik zoek naar een bepaalde genre of acteur, moet ik echt op de films klikken om te zien of deze gratis of betalend is?

Klik gewoon eens door in dat menu naar Apple tv + he, je zit gewoon in het menu van Apple tv te sukkelen nu.

Als je dus in die Apple TV + categorie beland bent, dan kun je alle originals die in je abo zitten vlot terug vinden.
 
Terug
Bovenaan