Volledige Desktops Apple Mac Mini M1 - 16GB - 256Gb SSD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
25/07/2021 20:00

LessThanJake

Well-known member
Crowdfunder FE
Dilbeek
iTrader: 100% (18/18)
Algemene informatie/specificaties
MAC MINI/8C CPU/8C GPU

PROCESSOR APPLE M1 CHIP WITH 8-CORE
CPU
MEMORY 16GB UNIFIED MEMORY
HARD DRIVE/SOLID STATE DRIVE 256GB
SSD STORAGE
GRAPHICS 8-CORE GPU
ETHERNET ADAPTER 1GB ETHERNET PORT
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Dilbeek
Gekocht bij Apple Store op 15/4/2021
Verkoop wegens: geen plaats meer voor computer door kinderkamer-to-be :)

Gekocht voor 968 EUR, mag weg voor 899 EUR.
Price update: 849 EUR is meeneemprijs.

Pics indien gewenst, stond hier gewoon op bureau.
 
Laatst bewerkt:
Zit er een apple keyboard en muis bij? Prijs is ook nog best hoog, eenderzijds wel te snappen, maar zo lok je niet veel volk.

Hi!
Nope, wordt daar ook niet mee geleverd. Heb er zelf mijn eigen keyboard & mouse voor gebruikt die ik van 't werk heb meegekregen toen COVID startte (standaard Dell-stuff). :)

Misschien inderdaad hoge instapdrempel qua prijs - heb 'm ook nergens anders te koop gezet dan BG-forum.
Is 849 EUR een betere pricepoint?

Staat niet in de OP, maar is ook met de originele doos uiteraard.
 
Hi!
Nope, wordt daar ook niet mee geleverd. Heb er zelf mijn eigen keyboard & mouse voor gebruikt die ik van 't werk heb meegekregen toen COVID startte (standaard Dell-stuff). :)

Misschien inderdaad hoge instapdrempel qua prijs - heb 'm ook nergens anders te koop gezet dan BG-forum.
Is 849 EUR een betere pricepoint?

Staat niet in de OP, maar is ook met de originele doos uiteraard.
lijkt mij goed qua prijs, ik zou het kopen als upgrade voor mijn 2012 mac mini (topmodel toen, nu wat achterhaald) en heb nog wel een magic mouse en keyboard. fotos worden wel geapprecieerd.
 
lijkt mij goed qua prijs, ik zou het kopen als upgrade voor mijn 2012 mac mini (topmodel toen, nu wat achterhaald) en heb nog wel een magic mouse en keyboard. fotos worden wel geapprecieerd.

Een toptoestel is dit sowieso :)

Heb snel een fotoshoot voor u gedaan: :p
^ normaal gezien met je door de foto's kunnen scrollen hierboven, laat maar weten als dat niet het geval is.

Eén extractje:
ssLAhYL.jpg


Bij het uitpluggen voor de foto's trouwens beseft dat de "docking station" die ik erbij heb gekocht ook weg mag feitelijk, want daar heb ik ook geen behoefte meer aan: https://www.bol.com/be/nl/p/imounts...-externe-ssd-m1-silver/9300000026182587/?s2a=
Voor extra USB-poorten, SD-cards te lezen en een SSD in te pluggen (nooit nodig gehad).
Effectief gekocht bij bol.com dus heb daar ook nog een factuurke van.
Krijgt ge der gratis bij :). Heb daar wel de doos dénk ik niet meer van.
 
Een toptoestel is dit sowieso :)

Heb snel een fotoshoot voor u gedaan: :p
^ normaal gezien met je door de foto's kunnen scrollen hierboven, laat maar weten als dat niet het geval is.

Eén extractje:
ssLAhYL.jpg


Bij het uitpluggen voor de foto's trouwens beseft dat de "docking station" die ik erbij heb gekocht ook weg mag feitelijk, want daar heb ik ook geen behoefte meer aan: https://www.bol.com/be/nl/p/imounts...-externe-ssd-m1-silver/9300000026182587/?s2a=
Voor extra USB-poorten, SD-cards te lezen en een SSD in te pluggen (nooit nodig gehad).
Effectief gekocht bij bol.com dus heb daar ook nog een factuurke van.
Krijgt ge der gratis bij :). Heb daar wel de doos dénk ik niet meer van.
Dat docking ding ziet er wel echt handig uit op eerste zicht. Allez dan meeneem geboden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan