S Sales Member 3 januari 2025 #1 Hi, Ik ben op zoek naar een app om toch een professioneel uitziende website te maken en eenvoudig in onderhoud. Voorwaarden: - geen kennis of ervaring vereist - wil wel voor app betalen - eenvoudig in werking Wie kan iets aanraden ? Thx
Hi, Ik ben op zoek naar een app om toch een professioneel uitziende website te maken en eenvoudig in onderhoud. Voorwaarden: - geen kennis of ervaring vereist - wil wel voor app betalen - eenvoudig in werking Wie kan iets aanraden ? Thx
RealFlub Crew Member 3 januari 2025 #2 Ik zie vooral Squarespace passeren, hier al eens naar gekeken?
S Sales Member 3 januari 2025 #3 RealFlub zei: Ik zie vooral Squarespace passeren, hier al eens naar gekeken? Klik om te vergroten... Thx, ga eens checken
RealFlub zei: Ik zie vooral Squarespace passeren, hier al eens naar gekeken? Klik om te vergroten... Thx, ga eens checken
Z zina90 Member 3 januari 2025 #5 Sales zei: Hi, Ik ben op zoek naar een app om toch een professioneel uitziende website te maken en eenvoudig in onderhoud. Voorwaarden: - geen kennis of ervaring vereist - wil wel voor app betalen - eenvoudig in werking Wie kan iets aanraden ? Thx Klik om te vergroten... Wat wil je op die website zetten? Een paar eenvoudige vaste pagina's, een blog, contactformulier, webshop etc? Google Sites is een gratis simpele tool, betalend heb je een groot aanbod (webnode, wix, squarespace, ...)
Sales zei: Hi, Ik ben op zoek naar een app om toch een professioneel uitziende website te maken en eenvoudig in onderhoud. Voorwaarden: - geen kennis of ervaring vereist - wil wel voor app betalen - eenvoudig in werking Wie kan iets aanraden ? Thx Klik om te vergroten... Wat wil je op die website zetten? Een paar eenvoudige vaste pagina's, een blog, contactformulier, webshop etc? Google Sites is een gratis simpele tool, betalend heb je een groot aanbod (webnode, wix, squarespace, ...)
H Horse Well-known member 3 januari 2025 #6 Sales zei: Hi, Ik ben op zoek naar een app om toch een professioneel uitziende website te maken en eenvoudig in onderhoud. Voorwaarden: - geen kennis of ervaring vereist Klik om te vergroten... Professionele websites kosten geld. Stap eens een deftig webbureau binnen en vraag een offerte. Hobby sites kan je makkelijk zelf met wix
Sales zei: Hi, Ik ben op zoek naar een app om toch een professioneel uitziende website te maken en eenvoudig in onderhoud. Voorwaarden: - geen kennis of ervaring vereist Klik om te vergroten... Professionele websites kosten geld. Stap eens een deftig webbureau binnen en vraag een offerte. Hobby sites kan je makkelijk zelf met wix